بازی‌های Steam در هند گران‌تر می‌شوند، زیرا Valve توصیه‌های قیمت‌گذاری منطقه‌ای را به‌روزرسانی می‌کند

استیم قیمت گذاری منطقه ای استیم قیمت گذاری منطقه ای


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

به عنوان مثال، آرژانتین شاهد افزایش 485 درصدی قیمت‌ها است و یک بازی 649.99 ARS (حدود 346 روپیه) را به 3800 آرژانتین (حدود 2020 روپیه) افزایش می‌دهد. قیمت‌گذاری Steam در آرژانتین به‌عنوان یک نقطه داغ برای گیمرهای با ارزش عمل می‌کرد، که جزئیات منطقه و بانکی خود را به آرژانتین تنظیم می‌کردند تا راهی برای خرید بازی‌ها با افت شدیدی داشته باشند. از سوی دیگر، انگلستان تنها شاهد افزایش قیمت 8 درصدی است و یک بازی 46.49 پوندی (حدود 4387 روپیه) را به 49.99 پوند (حدود 4717 روپیه) رسانده است.

قیمت‌گذاری منطقه‌ای جدید استیم، بازی‌های رایانه‌های شخصی را در هند گران‌تر می‌کند. Valve ابزار قیمت گذاری منطقه ای خود را به روز کرده است و هزینه های جدید و بالاتری را برای همه ارزهای پشتیبانی شده در خارج از ایالات متحده تعیین می کند. در هند، انتظار می‌رود که هزینه‌ها تا 85 درصد افزایش یابد تا با تورم رو به رشد پیوسته، که اکنون صنعت توزیع بازی‌ها را تحت تأثیر قرار داده است، سازگار شود. به عنوان مثال، یک بازی رایانه شخصی که در ابتدا با قیمت 500 روپیه فروخته می شد. اکنون 1299 روپیه هزینه خواهد داشت. 2400 در استیم. فقط برای روشن بودن، افزایش قیمت منعکس کننده هزینه های واقعی بازی در Steam نیست. در عوض، اینها توصیه هایی برای توسعه دهندگان است که کنترل نهایی بر قیمت گذاری دارند.

مدتی است که Valve پیشنهادات قیمت منطقه‌ای را به‌روزرسانی کرده است، اگرچه در مستندات اخیر متمرکز بر توسعه‌دهنده، این شرکت اعلام کرد که به‌طور منظم پیشنهادها را به‌روزرسانی می‌کند تا سعی کند مشتریان را از تعویض منطقه‌ها برای دستیابی به یک معامله بهتر متوقف کند.

قیمت منطقه ای به روز شده Steam
اعتبار عکس: Valve

در این مقاله آمده است: “همه این عوامل ما را به سمت تعهد به تجدید این پیشنهادات قیمت در یک آهنگ بسیار منظم تر سوق داده است تا در طول زمان با تغییرات اقتصادی همگام شویم.” این ابزار جدید و به روز شده قیمت گذاری Steam اولین مورد از این اقدامات خواهد بود، اگرچه روش ساده ای نیست. افزایش قیمت‌ها باعث کاهش تخفیف 28 روزه برای همه مناطق می‌شود، «حتی اگر فقط قیمت را با یک ارز واحد افزایش دهید».

Valve در یک پست وبلاگ گفت: “ما فکر می کنیم این یک راهنمای مفید است، اما با توجه به قدرت خرید و نرخ ارز خارجی که به طور مداوم در حال تغییر است، ما نیاز به ایجاد تغییرات قابل توجهی در توصیه های تبدیل برای به روز بودن داریم.” “توصیه های جدید در حال حاضر فعال هستند، اما مانند همیشه، توسعه دهندگان در Steam کنترل قیمت خود را دارند.” ابزار جدید قیمت گذاری Steam اکنون با یک ویدیوی آموزشی منتشر شده است که توسعه دهندگان را در تعیین قیمت مناسب برای بازی های خود راهنمایی می کند.

Valve به طور خاص خاطرنشان می کند که هیچ “نیاز یا انتظاری” برای افزایش قیمت ها بسته به منطقه وجود ندارد، اما همیشه می توان توصیه های آن را بررسی کرد. با این اوصاف، این به‌روزرسانی برای توسعه‌دهندگان رایانه‌های شخصی بسیار راحت است که فقط یک تبدیل سریع – از طریق جعبه ابزار – برای ارزهای ناآشنا را بپذیرند و آن را روی عناوین خود، که همانطور که در بالا گفته شد، بالاتر هستند، استفاده کنند.

این توصیه‌ها روی بازی‌های خود Valve مانند سری Half-Life و Counter-Strike نیز اعمال خواهند شد.