باندهای ساعت اپل ممکن است به زودی بر اساس لباس شما تغییر رنگ دهند: گزارش

کاربران می توانند یک یا چند رنگ از بند ساعت را از طریق یک سیستم کنترل کنترل، انتخاب و/یا تنظیم کنند. در این گزارش آمده است که انتخاب رنگ ها را می توان از طریق اپلیکیشن اپل واچ انجام داد و تنظیم کرد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

علاوه بر این، پتنت همچنین خاطرنشان می‌کند که گروه همچنین می‌تواند «آیکون‌ها، شکل‌ها و متن» را نمایش دهد و رنگ را تغییر می‌دهد تا به کاربران در مورد اعلان‌ها اطلاع دهد. قابل ذکر است که کاربران می توانند از قبل با تغییر فیزیکی باند، رنگ باندهای ساعت خود را تغییر دهند، اما توانایی جدید نیاز به خرید چندین باند را از بین می برد.

طبق گزارش‌ها، اپل واچ حق اختراع بند ساعت‌های تغییر رنگ را دریافت کرده است. در این گزارش آمده است که رنگ بند ساعت را می توان از طریق یک اپلیکیشن تنظیم کرد. گفته می شود اپل در حال کار بر روی تغییر رنگ بند ساعت خود به خود بر اساس لباس کاربر است. همچنین می‌توان از قابلیت تغییر رنگ برای ارسال اعلان‌ها به کاربران استفاده کرد. این پتنت نشان می دهد که این شرکت از عناصر الکتروکرومیک روی بند ساعت استفاده خواهد کرد که قادر به تغییر رنگ و شفافیت هستند.

برای جزئیات جدیدترین راه اندازی ها و اخبار سامسونگ، شیائومی، ریلمی، وان پلاس، اوپو و سایر شرکت ها در کنگره جهانی موبایل در بارسلون، از مرکز MWC 2023 ما دیدن کنید.



منبع

در همین حال، گزارش شده است که اپل به نقطه عطفی در توسعه فناوری نظارت بر قند خون دست یافته است که می تواند راه خود را به مدل آینده اپل واچ باز کند. طبق گزارش‌ها، این فناوری نیاز به سوزن برای جمع‌آوری نمونه خون از هر نوع برای تشخیص سطح گلوکز خون کاربر را برطرف می‌کند.

با نگاهی به این گزارش، بند ساعت یک طرح سه راه راه پیدا می کند و گفته می شود رنگ هر نوار به طور مستقل قابل تنظیم است. گزارش شده است که هم الگوهای جامد و هم الگوهای راه راه را نمایش می دهد. این پتنت همچنین توضیح داد که نوارهای ساعت کنترل رنگ قابل تنظیم را ارائه می‌دهند و چندین رنگ و ترکیب رنگ را بدون برداشتن یا تعویض بند ساعت نمایش می‌دهند.

پتنت ثبت شده توسط Patently Apple، به اپل این امکان را می دهد که روی ساعت های باندهایی کار کند که می توانند رنگ ها را تنظیم کنند. این به کاربران امکان می دهد تا باندهای ساعت خود را مطابق با انتخاب و سبک خود سفارشی کنند. این حق اختراع می گوید که باندها دارای عناصر الکتروکرومیک هستند که می توانند رنگ و کدورت باند را در صورت تامین جریان الکتریکی کوچک تنظیم کنند.