بانک پرداخت Paytm ویژگی UPI LITE NPCI را برای تراکنش‌های بی‌درنگ سریع‌تر راه‌اندازی می‌کند.

بر اساس آخرین گزارش NPCI، این بانک با 386.50 میلیون تراکنش ثبت شده، یکی از 10 بانک برتر حواله کننده تراکنش های UPI است.


OnePlus 11 5G در رویداد راه اندازی Cloud 11 این شرکت راه اندازی شد که همچنین شاهد معرفی چندین دستگاه دیگر بود. ما در مورد این گوشی جدید و تمام سخت افزار جدید OnePlus در Orbital، پادکست Gadgets 360 صحبت می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

“ما در UPI به عنوان بزرگترین بانک ذینفع، بانک خریدار و بانک حواله پیشرو پیشرو هستیم. ما هیجان زده هستیم که اولین کسی هستیم که هندی ها را با قدرت UPI LITE توانمند می کنیم. طبق داده های رسمی NPCI، نیمی از UPI روزانه است. تراکنش‌ها در این کشور کمتر از 200 روپیه است و با UPI LITE، کاربران با پرداخت‌های کم ارزش در زمان واقعی سریع‌تر و ایمن‌تر تجربه برتری کسب می‌کنند.»

این بانک برای 19 ماه متوالی با بیش از 1726.94 میلیون تراکنش در دسامبر 2022، بالاتر از تمام بانک های بزرگ کشور، بزرگترین بانک ذینفع UPI باقی ماند.

Paytm Payments Bank Limited (PPBL) اکنون با UPI LITE خود فعال است، ویژگی که توسط شرکت ملی پرداخت هند برای چندین تراکنش UPI با ارزش کوچک فعال شده است. ویژگی UPI LITE تراکنش‌های بی‌درنگ سریع‌تر را با یک کلیک از طریق Paytm امکان‌پذیر می‌کند، زیرا این بانک قصد دارد به پذیرش پرداخت‌های دیجیتال در سراسر کشور منجر شود.

UPI LITE که توسط شرکت ملی پرداخت هند (NPCI) طراحی شده است، توسط بانک مرکزی هند در سپتامبر 2022 راه اندازی شد. همچنین دفترچه حساب تراکنش های کم ارزش را از بین می برد، زیرا این پرداخت ها اکنون فقط در موجودی Paytm نشان داده می شوند. و قسمت تاریخ و نه در دفترچه عابر بانک.

علاوه بر این، با UPI LITE، کاربران می‌توانند تعداد زیادی از پرداخت‌های UPI کم ارزش را به روشی فوق‌العاده بدون نگرانی در مورد سقف تعداد تراکنش‌های بانکی انجام دهند.

همچنین یکی از بانک‌های پیشرو صادرکننده و خریدار FASTag با وصول عوارض الکترونیک ملی (NETC) است.

شرکت ملی پرداخت هند (NPCI) در سال 2008 به عنوان یک سازمان چتر برای عملیات پرداخت های خرده فروشی و سیستم های تسویه حساب در هند ثبت شد.

Surinder Chawla، MD و مدیرعامل Paytm Payments Bank گفت: «ما بر روی ایجاد گنجاندن دیجیتال متمرکز شده‌ایم و راه‌اندازی UPI LITE یک گام بزرگ رو به جلو در این مسیر است.

“ما بسیار هیجان‌زده هستیم که UPI LITE را در بانک پرداخت Paytm راه‌اندازی کنیم. UPI LITE تجربه تراکنش‌های کم‌ارزش سریع‌تر، امن‌تر و یکپارچه‌تر را برای کاربران فراهم می‌کند. با بیش از 50 درصد تراکنش‌ها از طریق UPI کمتر از 200 روپیه، UPI LITE با موفقیت ارائه خواهد کرد. پراوینا رای، مدیر اجرایی NPCI، گفت: یک روش توزیع شده برای مجاز کردن تراکنش های کم ارزش، که آنها را از بانکداری اصلی دور می کند.

به عنوان بخشی از تلاش های خود برای ایجاد نوآوری، بانک اعلام کرد که اولین بانک پرداختی است که چنین ویژگی UPI LITE را راه اندازی می کند.

رای افزود: «این امر نرخ موفقیت تراکنش‌ها را بهبود می‌بخشد، تجربه کاربر را افزایش می‌دهد و ما را یک قدم دیگر به پردازش یک میلیارد تراکنش در روز در پلتفرم UPI نزدیک‌تر می‌کند.»

پس از بارگیری، کیف پول UPI LITE به کاربر اجازه می دهد تا تراکنش های فوری تا سقف 200 روپیه انجام دهد و کل تجربه را سریع و بدون درز انجام دهد. حداکثر 2000 روپیه را می توان دو بار در روز به UPI LITE اضافه کرد و استفاده روزانه تجمعی را انجام داد. تا 4000 روپیه،” در یک نسخه اعلام کرد.