بانک SVC هند مشخص می کند که تجارت آن ایمن است زیرا برخی آن را با SVB سقوط کرده اشتباه می گیرند

در عرض یک هفته، ایالات متحده شاهد فروپاشی سه بانک رمزنگاری بزرگ تحت فشار بازار بود. رگولاتورهایی که تعطیلی این بانک ها را تایید کردند، گفتند که وضعیت تجاری بی ثبات آنها می تواند تهدیدی جدی برای اقتصاد ایالات متحده باشد.

این بانک به مردم نسبت به انتشار شایعاتی که نشان می دهد تجارت آن به هر طریقی با بانک دره سیلیکون در حال سقوط مرتبط است، هشدار داده است.

بانک SVC کاملاً با بانک سیلیکون ولی (SVB) که در کالیفرنیا مستقر بود، ارتباطی ندارد. از اعضا، مشتریان و سایر ذینفعان تقاضا داریم که به شایعات بی‌اساس و شیطنت‌بازی توسط عناصر بی‌وجدان القا کننده شباهت در نام‌های تجاری توجه نکنند. بانک SVC این حق را برای خود محفوظ می دارد که نسبت به شایعه سازان به دلیل خدشه دار کردن وجهه برند خود اقدام قانونی انجام دهد.





منبع بانک تعاونی SVC که در سال 1906 تأسیس شد، قبلاً به عنوان بانک تعاونی Shamrao Vithal شناخته می شد. در سال مالی 2021-2022، بانک مستقر در بمبئی گفت که کل تجارت آن به ارزش خالص روپیه است. 31500 کرور که بیش از 500 میلیون روپیه ریزش کرده است. 146 کرور سود.

اوه از دست رفت. SVC Coop Bank می گوید که هیچ ارتباطی با SVB – بانک سیلیکون ولی ندارد. البته، شما کاملاً SVC نامربوط دارید. بانکداری یک تجارت دشوار است! pic.twitter.com/lu2W8JLTKn

— Tamal Bandyopadhyay (@TamalBandyo) 12 مارس 2023

با این حال، سقوط پشت سر هم این بانک‌های دوستدار رمزنگاری در ایالات متحده، توانست توجه جهان را به خود جلب کند و هشداری با صدای بلند در مورد خطرات ماهیت فرار کریپتو به صدا درآورد.

در 14 مارس، وزیر فناوری هند – راجیو چاندراسخار – با گروهی از استارت‌آپ‌ها تعامل کرد تا تأثیر سقوط بانک سیلیکون ولی بر آنها را ارزیابی کند.