بانی راس از 343 صنعت کناره گیری کرد و 15 سال در این امتیاز فعالیت کرد.

بانی راس، بنیانگذار و رئیس توسعه دهنده Halo 343 Industries از سمت خود کناره گیری می کند. راس که 15 سال با فرنچایز Halo کار می کرد، دلیل جدایی خود را یک مشکل پزشکی خانوادگی عنوان کرد. در بیانیه‌ای به Windows Central، ناشر مایکروسافت گفت که این موقعیت خالی عملاً توسط Pierre Hintze، رئیس فعلی تولید در 343 Industries تصاحب خواهد شد. این توسعه پس از آن انجام شد که Halo Infinite تمام محتوای آینده خود، از جمله حالت همکاری مدت‌ها درخواست شده را تا نوامبر به تعویق انداخت.

من به کارهایی که همه در 343 Industries با Halo Infinite، The Master Chief Collection، مجموعه تلویزیونی Halo و خیلی چیزهای دیگر انجام داده اند، فوق العاده افتخار می کنم. راس در توییتر نوشت: خدمت در کنار تیم در 15 سال گذشته و بخشی از دنیایی که دوستش دارم، افتخاری بوده است. با این اعلامیه، تیم رهبری 343 Industries دچار تغییر ساختار شدیدی خواهد شد که با هینتزه فوق الذکر شروع می شود و نقش سرپرست استودیو را بر عهده می گیرد. در ادامه، او توسعه مداوم Halo Infinite و Master Chief Collection را علاوه بر سایر پروژه های آینده، رهبری خواهد کرد.




منبع

مایکروسافت همچنین به Windows Central گفت که تیم رهبری ارشد استودیو در نقش‌های جدیدی گسترش خواهد یافت. برایان کوسکی، که قبلاً بازاریابی برای Halo را بر عهده داشت، جنرال موتورز این فرنچایز خواهد شد، در حالی که الیزابت ون ویک رئیس تجارت و عملیات است. در اوایل این ماه، 343 Industries از نقشه راه جدیدی برای Halo Infinite پرده برداری کرد که دور جدیدی از تاخیرها را برای محتوای جدید فهرست کرد. در مورد اینکه آیا این تغییر استودیو باعث تغییرات بیشتر در تاریخ عرضه خواهد شد، باید دید.

Halo Infinite هم‌اکنون برای Xbox Series S/X، Xbox One و Windows PC از طریق Steam و PC Game Pass منتشر شده است.

به عنوان بخشی از نقشه راه Halo Infinite فاش شد، 343 Industries به طور کامل حالت تقسیم صفحه وعده داده شده را لغو کرد – یک ویژگی اصلی در بازی های کلاسیک Halo. فصل 3 چند نفره نیز به 7 مارس 2023 موکول شده است و نقشه‌ها، سلاح‌ها و Shroud Screen جدید را ارائه می‌کند، که تجهیزاتی است که یک سپر گنبدی مات برای محافظت از تیم شما ایجاد می‌کند.

با ناراحتی طرفداران، 343 Industries برای اولین بار فاش کرد که حالت Co-op مورد انتظار به تاریخ انتشار 8 نوامبر منتقل شده است. حالت بازی در ابتدا راه اندازی ماه اوت را هدف قرار داده بود و حتی در ماه جولای یک رویداد آزمایشی بتا را انجام داد. این استودیو همچنین حالت Forge Halo Infinite – یک ابزار ویرایش و ایجاد نقشه – را تا تاریخ نوامبر به تعویق انداخت، درست در زمان به‌روزرسانی عظیم زمستانی، که یک پاس نبرد رایگان به ترکیب اضافه می‌کند.