بایننس محدودیت حساب مرتبط با Tezos را به دلایل قانونی تأیید کرد، موارد مشابه همچنان در حال افزایش هستند

بایننس در یک تاپیک توییتر به Baking Bad پاسخ می‌داد که ادعا می‌کرد حسابش از اول جولای بدون هیچ توضیحی بسته شده است و موجودی آنها بیش از یک میلیون دلار (تقریباً 8 کرور) به صفر رسیده است.






منبع

نه تنها بایننس، بلکه سایر شرکت‌های مرتبط با رمزارز نیز به دلیل محدود کردن دسترسی کاربران به حساب‌ها در کانون توجه قرار گرفته‌اند.

بخش کریپتو، که معمولاً به خود می‌بالد که به اعضای جامعه خود آزادی دسترسی به سپرده‌های خود را در هر زمان و از هر مکان می‌دهد، شاهد موارد متعددی بوده است که صرافی‌ها حساب‌های خود را مسدود کرده‌اند و احساس آزادی را که به مشتریان خود وعده می‌دهند، نادیده می‌گیرند.

سلسیوس اوایل ماه اوت اعلام ورشکستگی کرد. این شرکت در تلاش است تا وجوه کاربران حضانت را که از درجه سانتیگراد برای ذخیره سازی استفاده می کردند، حفظ کند، نه اینکه پول خود را به کار بیندازد.

با توجه به این موارد متوالی مسدود شدن حساب‌ها توسط صرافی‌ها، کارشناسان صنعت به اعضای جامعه کریپتو توصیه کرده‌اند که از خدمات کیف پول خودسرپرست یا کیف پول‌های رمزنگاری سخت‌افزاری استفاده کنند.

در حال حاضر مشخص نیست که بایننس و بیکینگ بد چگونه این وضعیت را ادامه خواهند داد.

به دلیل درخواست‌های سازمان‌های مجری قانون، صرافی رمزنگاری بایننس دسترسی به حساب یک حسابرس پاداش‌های سهام Tezos به نام Baking Bad را مسدود کرد. این حساب شرکتی مبلغی معادل 1 میلیون دلار (تقریباً 8 کرور روپیه) به شکل بیت کوین، اتر، چند ضلعی و تتر داشت. Baking Bad در یک رشته توییت ادعا کرد که قبل از اینکه صرافی ارز دیجیتال تصمیم بگیرد دسترسی به حساب Baking Bad را محدود کند، هیچ اطلاعاتی توسط بایننس به اشتراک گذاشته نشد. در حال حاضر، همچنین مشخص نیست که کدام سازمان مجری قانون به Binance دستور داده است که این اقدام را انجام دهد. همانطور که در صفحه لینکدین Baking Bad آمده است، این نهاد ادعا می کند که در استونی مستقر است.

پس از اینکه وکلای سلسیوس اخیراً ادعا کردند که دارندگان حساب نگهداری ممکن است مالکیت دارایی‌های خود را از دست داده باشند، این کاربران علیه شرکت وام‌دهنده کریپتو متحد شده‌اند تا مبلغ کلی 180 میلیون دلار (تقریباً 1415 کرور) مورد نظر را پس بگیرند.