با راه حل آموزشی فراانسانی AI سازگار EdYOU آشنا شوید

یک رویکرد جدید برای آموزش کامپیوتری شخصی‌شده می‌تواند به کاهش تأثیر کمبود معلم، کلاس‌های کم‌پرست و خودآموزی ضعیف کمک کند، مسائلی که از زمان همه‌گیری بدتر شده‌اند.

راه حل EdYOU حول یک ابزار یادگیری مبتنی بر هوش مصنوعی ساخته شده است که از یک رویکرد رویایی برای افزایش تجربیات یادگیری برای دانش آموزان و بزرگسالان در حال تغییر شغل استفاده می کند.

بر اساس داده های هفته آموزش، مرکز ملی آمار آموزش، و اداره آمار کار ایالات متحده، تخمین زده می شود که هر سال 270,000 معلم و کارمند در سراسر کشور ترک یا بازنشسته می شوند. همه‌گیری وضعیت کمبود معلم را بدتر کرد. در طول چند سال گذشته، 41 ایالت و ناحیه کلمبیا حداقل در یک حوزه موضوعی یا سطح پایه با کمبود مواجه بودند.

در حال حاضر اکثر ایالت‌ها نسبت به سال‌های گذشته، موقعیت‌های خالی و معلمان فاقد صلاحیت بیشتری در کلاس‌های درس دارند. سال گذشته با بیش از 55000 جای خالی معلم در سراسر کشور برای کلاس های K-12 به پایان رسید. وزارت آموزش ایالات متحده سه نوع کمبود معلم را تعریف می کند: موقعیت های تکمیل نشده، موقعیت هایی که توسط معلمان فاقد صلاحیت پر شده اند، و موقعیت هایی که توسط معلمان در موضوعی متفاوت از گواهینامه آنها پر می شود.

ثبت نام برای برنامه های گواهینامه معلمان در حال کاهش یا رکود است. اکثر ایالت ها در دو سال گذشته نسبت به دهه گذشته شاهد افزایش شدید تعداد معلمان در خروج از کلاس های درس بوده اند. حتی بدتر از آن، نظرسنجی ها نشان داد که درصد فزاینده ای از معلمان باقی مانده (12٪) از شغل خود ناراضی بودند. بیش از چهار نفر از هر 10 معلم به اشتراک گذاشتند که احتمالاً ظرف دو سال شغل خود را ترک خواهند کرد.

برای کمک به حل کمبود معلم، مایکل اورست، موسس و مدیر عامل edYOU، روشی خلاقانه را برای غلبه بر چالش‌هایی که روش‌های تدریس سنتی ایجاد می‌کنند، پیشگام کرد. با ارائه ابزارهای آموزشی و یادگیری شخصی، edYOU به دانش‌آموزان و مربیان به طور یکسان توانمند می‌شود، شکاف‌های ناشی از کمبود کارکنان را پر می‌کند و اطمینان می‌دهد که دانش‌آموزان توجهی را که شایسته آن هستند دریافت می‌کنند.

من edYOU را با اشتیاق برای بهبود روند نزولی در نتایج آموزش شروع کردم. او به TechNewsWorld گفت: EdYOU اولین شرکت هوش مصنوعی است که یک ربات چت نیست، اما از متا انسان‌ها (انیمیشن) شبیه به انسان برای آموزش مکالمه در زمان واقعی و بدون استفاده از ویدیوهای ضبط شده استفاده می‌کند.

آواتارهای تطبیقی ​​هوش مصنوعی برای پشتیبانی آکادمیک

این رویکرد ریشه در سازگاری دارد. اورست سه آواتار موجود در این پلتفرم را توسعه داده است که نهادهای هوش مصنوعی ایمن هستند. او توضیح داد که هر یک از آنها پشتیبانی شخصی و مستمر، تقویت ارتباطات تعاملی و ارائه یک تجربه یادگیری متمایز را ارائه می دهد.

EdYOU دارای APIهایی است که امکان ادغام آسان با نرم افزارهای آموزشی رایج برای کلاس های درس، سیستم های مدیریت یادگیری و ابزارهای سازمانی را فراهم می کند. کاربران در هر سنی می‌توانند وارد وب‌سایت شوند و از مرورگر وب یا برنامه تلفن همراه برای انتخاب نوع پشتیبانی تحصیلی و موضوع مورد نیاز خود استفاده کنند.

وقتی دانش‌آموزان درس می‌خوانند، می‌توانند از همراهان آواتار هوش مصنوعی خود درخواست کنند که به آنها کمک کند یا مفاهیم را توضیح دهند تا بتوانند با سرعت خودشان یاد بگیرند. به عنوان مثال، هانا، نوا، یا ادی (نشان داده شده در بالا) در طول آماده سازی سؤالات چند گزینه ای، می توانند با راهنمایی در انتخاب پاسخ های صحیح کمک کنند.

داشبورد edYOU

دانش‌آموزان می‌توانند حوزه‌های موضوعی را انتخاب کنند و به راحتی با آواتارهای دوستان مطالعه خود درگیر شوند، همانطور که در این تصویر از ویدیوی YouTube شرکت نشان داده شده است که سیستم یادگیری روی صفحه را نشان می‌دهد.


اگر دانش آموز مرتکب خطا شود، مدرس دیجیتال آموزشی توضیح جامعی از اشتباه و چرایی ارائه می دهد. این رویکرد درک عمیق تر و یادگیری از اشتباهات را تسهیل می کند.

گسترش دانش بدون پریشانی دیجیتال

پلتفرم edYOU از هوش مصنوعی برای تضمین یک تجربه آموزشی ایمن و مؤثر در هر محیطی، چه در خانه و چه در مدرسه استفاده می‌کند. در اصل، آواتار شبیه زندگی تبدیل به یک دوست مطالعه شخصی می شود.

دانش‌آموزان مجبور به تایپ سؤالات در پنجره‌های ترمینال روی صفحه و خواندن پاسخ‌های دقیق نیستند. در عوض، مکالمات با صدای طبیعی، که با کلیک کردن روی نماد میکروفون آغاز می‌شوند، امکان تبادل آزاد را فراهم می‌کنند.

تمام مکالمات رمزگذاری شده است. قبل از اینکه تکنسین‌های داخلی آهنگ‌های صوتی را نظارت کنند، داده‌های دانش‌آموز ناشناس و جمع‌آوری می‌شوند. والدین می‌توانند رونوشت‌ها و ضبط‌شده‌های جلسات فرزندشان را مشاهده کنند و دروس را شفاف کنند.

نمایندگان پشتیبانی EdYOU 24/7 از طریق چت درون برنامه ای، ایمیل و تماس تلفنی در دسترس هستند. دانش آموزان و والدین همیشه می توانند به یک شخص واقعی برسند. تیم آموزشی متشکل از Ph.D. دانشمندان، معلمان سابق، کارشناسان رشد کودک، کارشناسان اخلاق داده، و محققان و مهندسان با تجربه هوش مصنوعی.

سازگاری همه تفاوت را ایجاد می کند

این نوع رویکرد هدایت‌شده با سایر راه‌حل‌های یادگیری با کمک کامپیوتر و کتاب راهنما، ارائه شده در اورست، متفاوت است. دانش‌آموزان می‌توانند برای دریافت پاسخ‌های صحیح یا کمک به آمادگی آزمون، از آواتار خود سؤال کنند.

این پلتفرم از پردازش زبان طبیعی (NLP) استفاده می کند تا مکالمات شخصی سازی شده را با علایق و دانش هر زبان آموز تنظیم کند. این به سادگی اطلاعات اینترنتی را بازیابی نمی کند. «موجودات هوش مصنوعی» منحصر به فرد مکالمه ای، روابط مربی مانند با دانش آموزان ایجاد می کنند تا آموزش سفارشی سطح بعدی را ارائه دهند.

به گفته اورست، تلاش EdYOU برای سازگاری نیز عامل بزرگی در رتبه بندی موفقیت آن است. بسیاری از راه حل های موجود برنامه ای را هدف قرار می دهند که همه این کارها را انجام می دهد. او معتقد است که شما باید برنامه‌های هوش مصنوعی را آموزش دهید تا تاکتیک‌ها را تغییر دهند و شخصیت‌های غیر رباتیک را به هر کاربر ارائه دهند.

او گفت: «این فلسفه شما را به حرکت در می‌آورد و آن را جهانی می‌کند اما همچنان شخصی است.

آموزش سنتی تحت یک مدل یک اندازه مناسب برای همه عمل می کند، با تنوع بسیار کمی در نحوه یادگیری دانش آموزان. اورست ادامه داد که به خوبی مستند شده است که دامنه توجه در مدرسه کم است. در مورد ارائه های مبتنی بر آواتار اینطور نیست.

اگر دانش‌آموزان چیزی را نمی‌فهمند، می‌توانند فعالانه اطلاعات را جستجو کنند. برخلاف کلاس‌های سنتی، دانش‌آموزان نیازی به احساس اضطراب یا تردید در مورد درخواست کمک در مقابل همسالان خود ندارند، زیرا از ترس «گنگ» به نظر می‌رسند.

اورست در مورد اینکه چرا راه حل های دیگر ممکن است نیازهای هر دانش آموزی را برآورده نکنند، توضیح داد: «عوامل زیادی باید در نظر گرفته شوند، مانند اینکه برخی از سؤالات به سختی می توان به طور مستقیم پاسخ آنلاین پیدا کرد، و حتی در آن صورت، ممکن است فقط بدون زمینه پاسخ داده شود.

چرا پلت فرم برای دانش آموزان، معلمان کار می کند؟

به روز رسانی برنامه درسی در مدارس و سایر نرم افزارهای یادگیری برنامه ریزی شده کمیاب است. دانش آموزان از کتاب های درسی چاپ شده در 10 سال قبل در کنار روش های تدریس قدیمی استفاده می کنند.

وقتی دانش‌آموزان دور هم جمع می‌شوند و برخی از معلمان تا 100 دانش‌آموز دارند، تأمین موفقیت برای همه چالش برانگیز است. سیستم فعلی کار می کند، اما برای ارتقای نرخ موفقیت بالاتر طراحی نشده است، زیرا این اعداد هر سال به کاهش خود ادامه می دهند.

فناوری هوش مصنوعی بر اساس تعامل شرکت‌کنندگان و بینش‌های داده‌ای که از آنها به دست می‌آید، آموزش شخصی‌سازی شده ایجاد می‌کند. این شبیه به آموزش مجازی یک به یک است که توسط دانش گسترده هوش مصنوعی و اطلاعات جمع آوری شده توسط متخصصان پشتیبانی می شود.

ابزار آموزشی استفاده ایمن از هوش مصنوعی را در آموزش تشویق می کند. به گفته اورست، هوش مصنوعی مسئول معلمان را قادر می سازد تا اثربخشی خود را افزایش دهند و در عین حال رفاه خود را در اولویت قرار دهند.

این نوع پلتفرم هوش مصنوعی می‌تواند به عنوان یک دستیار ارزشمند برای معلمان و مربیان، ارائه پشتیبانی و افزایش تجربه یادگیری باشد. برای اطمینان از صحت واقعی و همسویی با برنامه درسی مصوب، باید به درستی فیلتر شود.»

او خاطرنشان کرد: «این سطح حمایت می‌تواند برای افرادی که در غیر این صورت احساس دلسردی و غرق شدن می‌کنند، به‌طور باورنکردنی توانمند باشد».

پیشبرد آینده آموزش و پرورش

اورست اصرار دارد که این استفاده کنترل شده از هوش مصنوعی آموزشی آینده آموزش مدرن است. او می خواست مردم احساس نکنند که فقط با فناوری تعامل دارند، به همین دلیل ایده آواتار شکل گرفت.

توسعه پلتفرم هوش مصنوعی کار آسانی نبود. این یک فرآیند طولانی بود که در نهایت با دید اولیه بسیار متفاوت به نظر می رسید.

اورست درباره سفر توسعه‌ای خود می‌گوید: «سال‌ها تحقیق در مورد توسعه‌دهندگان مختلف و تلاش‌های آزمایشی زیادی طول کشید تا بتوانیم آن‌طور که تصور می‌کردم، آن را فراانسانی کنم.

منبع