با وجود کاهش 80 درصدی حجم معاملات، هایپ متاورس همچنان ادامه دارد

در سه ماهه سوم، تعداد فروش 10 پروژه برتر متاورس به طور متوسط ​​11.55 درصد کاهش یافت. ما این را یک علامت صعودی می‌دانیم زیرا نشان می‌دهد که تبلیغات برای این نوع پروژه‌ها کاهش نیافته است. در عوض، کاهش قیمت ارزهای دیجیتال به جای عدم علاقه، بر حجم معاملات کلی پروژه‌ها تأثیر گذاشته است.»

تراشه‌ساز کوالکام همچنین با غول مخابراتی اسپانیایی Telefonica همکاری کرده است تا به طور مشترک روی پروژه‌های امیدوارکننده متاورس که پتانسیل جهان‌های مجازی کاملاً کاربردی را بررسی می‌کنند، کار کنند.

انتظار می رود بازار متاورس تا سال 2024 به 800 میلیارد دلار (تقریباً 59,58,700 کرور) برسد.

«در ماه سپتامبر، با وجود 1.48 خریدار برای هر فروشنده زمین، تنها 0.7 درصد از بیش از 97000 ملک دسنترالند فهرست شده و فروخته شد. Sandbox Alpha Season 3 میزبان بیش از 90 تجربه بود، با 4 میلیون نفر ثبت نام با کیف پول و بیش از 200000 کاربر فعال ماهانه. این به پلتفرم کمک کرد تا تعداد فروش خود را 190 درصد نسبت به سه ماهه قبل افزایش دهد.

دلیل اینکه حجم معاملات متاورس ضربه خورده است فقط می تواند منعکس کننده کاهش قیمت دارایی ها باشد که ارزش کل کریپتوها را کمتر از علامت تریلیون دلاری پایین آورده است.

در این مرحله، متاورزهایی مانند Decentraland، CryptoVoxels، و Somnium Space به سمت تبدیل شدن به پلتفرم‌های اجتماعی حرکت می‌کنند. به طور همزمان، متاورس های The Sandbox، Treeverse و Ember Sword به عنوان نقاط داغ بازی های بازی برای کسب درآمد با ویژگی های املاک مجازی در حال ظهور هستند.

ده پروژه برتر متاورس در سه ماهه سوم سال جاری شاهد افت 80 درصدی بوده اند. اخیراً گزارشی از سوی شرکت تحلیلی DappRadar ادعا کرد که با وجود نوسانات، علاقه به پروژه متاورس هیچ نشانه ای از کاهش نشان نداده است. حجم معاملات Metaverse در سه ماهه سوم سال 2023 با 91.61 درصد کاهش به 90 میلیون دلار (تقریباً 740 کرور روپیه) رسید. با این حال قابل توجه است که علیرغم کاهش حجم معاملات، فروش در اطراف متاورس تنها 11 درصد به طور متوسط ​​نسبت به سه ماهه دوم کاهش یافته است. .

با توجه به هیاهوی موجود پیرامون این صنعت دنیای مجازی، متا مشارکت ها و پروژه هایی را برای تنظیم دقیق ایده های مربوط به فراجهان خود آغاز کرده است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع