بحث TDS 1 درصدی هند در مورد نقل و انتقالات رمزنگاری میلیون ها نفر به خزانه دولت اضافه شد: جزئیات

Chaudhary در آن زمان اعلام کرده بود که بین ژوئن و نوامبر سال گذشته، جمع آوری TDS از تراکنش های رمزنگاری گزارش شده به 7.4 میلیون دلار (تقریبا 60 کرور) رسیده است.

نه فقط در ارزهای رمزنگاری شده، این یک درصد TDS نیز در تراکنش‌های سایر VDAها، مانند توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و سایر عناصر متاورس، شارژ می‌شود.

پس از اینکه نیرمالا سیتارامان، وزیر دارایی هند نتوانست مجموعه بحث برانگیز 1 درصد TDS را در هر تراکنش ارز دیجیتال اصلاح کند، اعتراض معامله گران و سرمایه گذاران کریپتو شنیده نشد. در نه ماه گذشته، این مجموعه TDS گفته شده است که بیش از 19 میلیون دلار (تقریباً 157 کرور) به خزانه دولت وارد شده است. این جزئیات اخیراً توسط پانکاج چوداری، وزیر امور مالی کشور، به پارلمان فاش شد. این داده ها ده ماه از زمانی که قانون TDS در جولای گذشته در هند اجرا شد را دنبال می کند.

بارها و بارها، اعضای جامعه کریپتو هند از وزارت دارایی خواسته اند تا TDS 1 درصدی را مجدداً بررسی کند و کاهش آن را برای ارتقاء رشد کلی بخش کریپتو در نظر بگیرد.

جامعه کریپتو در هند قرار است امسال از نظر پذیرش از ایالات متحده، بریتانیا، روسیه و ژاپن پیشی بگیرد. طبق گزارش اخیر Statista، انتظار می‌رود که جامعه رمزنگاری هند تا پایان سال 2023 بیش از 156 میلیون کاربر را در بر بگیرد.

در پنج ماه گذشته، این مبلغ 11.6 میلیون دلار (تقریباً 95 کرور) افزایش یافته است – که نشان دهنده افزایش تراکنش های رمزنگاری در هند است.

هندی ها در ژوئن گذشته شروع به کاهش یک درصدی مالیات بر روی هر تراکنش ارز دیجیتال کردند. این اساساً به این معنی است که یک درصد TDS در هر مرحله از خرید، تجارت و سپرده گذاری دارایی های کریپتو اخذ می شود.

در بحبوحه گسترش این بخش، دولت هند، از طریق قوانین مالیاتی خود در مورد ارزهای دیجیتال، به دنبال جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی از دارایی های دیجیتال برای فعالیت های غیرقانونی مانند پولشویی و تامین مالی ترور است.


شرکت‌های گوشی‌های هوشمند بسیاری از دستگاه‌های قانع‌کننده را در سه ماهه اول سال 2023 روانه بازار کرده‌اند. برخی از بهترین تلفن‌های عرضه شده در سال 2023 که امروز می‌توانید بخرید کدامند؟ ما در این مورد در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

دولت هند معتقد است که با اعمال یک درصد مالیات کسر شده در مبدا (TDS) بر هر تراکنش رمزنگاری، پیگیری آنها با وجود عنصر ناشناس بودن تراکنش‌های رمزنگاری آسان‌تر خواهد بود.

در توییتی، Sathvik Vishwakarma، مدیر عامل صرافی رمزارز Unocoin به افشای Chaudhary واکنش نشان داد و قانون TDS را منحرف کننده رشد صنعت دارایی های دیجیتال در هند خواند.

«مالیات مستقیم جمع‌آوری‌شده از طریق مالیات کسر شده در منبع طبق بخش 1945 قانون مالیات بر درآمد، 1961، بر روی پرداخت‌های انجام‌شده در هنگام انتقال دارایی‌های دیجیتال مجازی، جمع‌آوری‌شده به روپیه. 157.9 کرور تا 20/03/2023 برای سال مالی 2022-23،” Chaudhary در به روز رسانی کتبی به مجلس علیا گفت.