بدون هزینه برای پرداخت های UPI معمولی، کارمزد 1.1 درصدی برای تراکنش های تجاری PPI اخذ می شود: NPCI

در چند وقت اخیر، UPI با ارائه تجربه رایگان، سریع، ایمن و بدون درز به عنوان روش ترجیحی پرداخت دیجیتال ظاهر شده است.

هزینه های مبادله ای معرفی شده فقط برای تراکنش های تجاری PPI اعمال می شود و هیچ هزینه ای از مشتریان دریافت نمی شود و همچنین تصریح می شود که هیچ هزینه ای برای حساب بانکی به پرداخت های UPI مبتنی بر حساب بانکی (یعنی پرداخت های UPI معمولی) وجود ندارد. آن گفت.

با این افزودن به UPI، مشتریان می توانند از هر حساب بانکی، کارت اعتباری RuPay و کیف پول های پیش پرداخت در برنامه های دارای UPI استفاده کنند.

NPCI به کیف پول‌های PPI اجازه داده است که بخشی از اکوسیستم UPI قابل تعامل باشند و 1.1 درصد هزینه از تراکنش‌های واسط پرداخت یکپارچه (UPI) بالاتر از روپیه دریافت می‌کند. 2000 هنگام استفاده از PPI.

این تراکنش‌های حساب به حساب بانکی همچنان برای مشتریان و بازرگانان رایگان است.


از گوشی‌های هوشمند با نمایشگرهای چرخشی یا خنک‌کننده مایع گرفته تا عینک‌های AR فشرده و گوشی‌هایی که می‌توانند به راحتی توسط صاحبان آن‌ها تعمیر شوند، بهترین دستگاه‌هایی را که در MWC 2023 در Orbital دیده‌ایم، پادکست Gadgets 360، مورد بحث قرار می‌دهیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

به‌طور سنتی، ترجیح داده شده برای تراکنش‌های UPI، پیوند دادن حساب بانکی در هر برنامه دارای UPI برای انجام پرداخت‌هایی است که بیش از 99.9 درصد از کل تراکنش‌های UPI را شامل می‌شود.

شرکت ملی پرداخت‌های هند (NPCI) روز چهارشنبه گفت هیچ هزینه‌ای برای حساب بانکی برای پرداخت‌های UPI مبتنی بر حساب بانکی یا پرداخت‌های عادی UPI وجود ندارد. NPCI در بیانیه ای تصریح کرد، با این حال، هزینه های مبادله فقط برای تراکنش های تجاری ابزارهای پرداخت پیش پرداخت (PPI) اعمال می شود و هیچ هزینه ای برای مشتریان وجود ندارد.