برادران وارنر در تلاش است تا کریستوفر نولان را پس از جدایی خود بازگرداند

او همچنین مدعی شد که تصمیم وارنر مدیا منطقی اقتصادی ندارد و اساساً سیستم «باورنکردنی» را که آنها برای اجرای کار یک فیلمساز در نظر گرفته بودند، از بین می برد. کارگردان به زودی راه خود را از برادران وارنر جدا کرد و تصمیم گرفت فیلم زندگی‌نامه آینده‌اش را بخرد اوپنهایمر به استودیوهای دیگر، و یونیورسال پیکچرز در نهایت آن را انتخاب کرد. این پایان همکاری نزدیک به دو دهه ای بود که نولان با WB حفظ کرد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

برای اوپنهایمرنولان از یونیورسال پیکچرز درخواست 100 روز نمایش در سینما کرد تا مطمئن شود که فیلمش فوراً در سرویس استریم قرار نمی‌گیرد. علاوه بر کنترل خلاقانه کامل، او خواستار «20 درصد درآمد ناخالص دلار اول» و یک دوره خاموشی شد که در آن استودیو از اکران هر فیلم دیگری سه هفته قبل یا بعد از اکرانش منع شود. با بازی کیلیان مورفی در نقش فیزیکدان نظری مشهور، اوپنهایمر همچنین اولین فیلم با درجه R نولان در دو دهه اخیر است – آخرین فیلم بی‌خوابی (2002) – برای “مقداری جنسی، برهنگی و زبان”. این فیلم به بررسی سیاست و درام پیرامون پروژه منهتن در طول جنگ جهانی دوم می‌پردازد، تا آزمایش ترینیتی، که اولین انفجار هسته‌ای تاریخ را رقم زد. هیچ CGI برای بازسازی انفجار استفاده نشده است.

برادران وارنر در تلاش است تا کریستوفر نولان را پس از جدایی آنها در سال 2021 بازگرداند. مایکل دی لوکا، یکی از مدیران شرکت برادران وارنر، در صحبت با Variety با اشتیاق گفت: “ما امیدواریم که نولان را بازگردانیم. من فکر می کنم یک دنیا وجود دارد.» آخرین فیلم نولان با WB، جاسوسی زمان‌بر Tenet بود که بلافاصله پس از قرنطینه طولانی‌مدت بیماری همه‌گیر COVID-19 اکران شد و 363.7 میلیون دلار (حدود 2990 کرور) درآمد داشت. منابع آگاه همچنین ادعا کردند که نولان در هشت ماه گذشته یک چک هفت رقمی حق امتیاز از استودیو دریافت کرده است – پرداختی «بدون هیچ رشته‌ای» برای کارش در Tenet.

این گزارش که به پرداخت هفت رقمی دریافتی نولان برمی گردد، ادعا می کند که استودیو تا حدی انگیزه داشت تا رابطه شکسته شده با او را ترمیم کند. به نظر می رسد که این به نفع آنها نیز بوده است، زیرا در ادامه گزارش اشاره شده است که نولان کارهای پس از تولید انجام داده است. اوپنهایمر در برادران وارنر در مورد اینکه آیا این به معنای اصلاح کامل روابط تیره آنهاست یا خیر، باید دید.

کریستوفر نولان اوپنهایمر اکران 21 جولای، به طور انحصاری در سینماهای سراسر جهان.

در اواخر سال 2020، WB تصمیم گرفت تمام فیلم‌های آینده‌اش را به‌طور همزمان در سینماها و HBO Max منتشر کند تا به‌عنوان وسیله‌ای برای افزایش توزیع برای افرادی که ممکن است در بحبوحه همه‌گیری به سالن‌ها دسترسی نداشته باشند. در حالی که این فقط یک حرکت آزمایشی یک ساله بود، نولان از آن راضی نبود و تا آنجا پیش رفت که پخش کننده رمان را «بدترین سرویس پخش» نامید. “بعضی از [Hollywood]نولان در آن زمان در مصاحبه‌ای گفت: بزرگ‌ترین فیلم‌سازان و مهم‌ترین ستاره‌های سینما شب قبل از اینکه فکر کنند برای بزرگترین استودیو فیلم کار می‌کنند به رختخواب رفتند و از خواب بیدار شدند تا متوجه شوند برای بدترین سرویس پخش کار می‌کنند.