براد اسمیت، رئیس مایکروسافت، مجدداً خواستار تنظیم سریع‌تر هوش مصنوعی، قانون‌گذاران دادگاه‌ها در اروپا شد

اسمیت همراه با مالک توییتر و مدیر عامل شرکت تسلا، ایلان ماسک، از قانون‌گذاران و قانون‌گذاران درخواست کرده است تا هوش مصنوعی را تنظیم کنند، فناوری‌ای که با ورود ChatGPT OpenAI تحت حمایت مایکروسافت، توجه عمومی را به خود جلب کرده است.

اسمیت همچنین از اتحادیه اروپا، ایالات متحده، کشورهای G7، هند و اندونزی خواست تا با هم در زمینه حکمرانی هوش مصنوعی در راستای ارزش‌ها و اصول مشترک خود کار کنند.

او گفت طرح پنج ماده ای مایکروسافت برای حاکمیت هوش مصنوعی، که شامل چارچوب های ایمنی هوش مصنوعی تحت رهبری دولت، ترمزهای ایمنی برای سیستم های هوش مصنوعی است که زیرساخت های حیاتی را کنترل می کنند و تضمین دسترسی آکادمیک به هوش مصنوعی با قوانین پیشنهادی اتحادیه اروپا هماهنگ است.

اسمیت در یک پست وبلاگی گفت: “قصد ما ارائه کمک های سازنده برای کمک به اطلاع رسانی کار پیش رو است.” او متعاقباً پیام خود را در کنفرانسی در بروکسل تکرار کرد.

Big Tech پیشنهادهایی را در مورد بهترین نحوه تنظیم هوش مصنوعی به اشتراک گذاشته است که می تواند به کاهش برخی از تأثیرات چنین قوانینی بر تجارت آنها کمک کند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

برد اسمیت، رئیس مایکروسافت، روز پنجشنبه در مورد مزایای تنظیم هوش مصنوعی و چگونگی کمک غول نرم افزاری ایالات متحده صحبت کرد و پیامی را که ماه گذشته در واشنگتن به مخاطبان بروکسل ارائه کرد، تکرار کرد.

© تامسون رویترز 2023

اتحادیه اروپا در حال بررسی جزئیات قوانینی است که به عنوان قانون هوش مصنوعی شناخته می شود، اولین اقدامی جهانی که می تواند معیار را برای سایر کشورها تعیین کند.