برنامه JioFinance با UPI، خدمات بانکی در نسخه بتا توسط Jio Financial Services راه اندازی شد

Jio Financial Services Ltd راه اندازی اپلیکیشن “JioFinance” خود را در حالت بتا اعلام کرده است. هدف این پلتفرم ایجاد انقلابی در امور مالی روزانه و بانکداری دیجیتال با یک رابط کاربری جامع و کاربرپسند است. طبق بیانیه مطبوعاتی این شرکت، برنامه “JioFinance” ادغام خدمات بانکداری دیجیتال، از جمله تراکنش های UPI، پرداخت صورتحساب و مشاوره بیمه را ارائه می دهد.

کاربران می توانند به یک نمای تلفیقی از حساب ها و پس انداز خود دسترسی داشته باشند، همه در یک پلت فرم بصری. این برنامه که برای پاسخگویی به افراد در تمام سطوح آشنایی با فناوری مالی طراحی شده است، مدیریت بی دردسر پول را در نوک انگشتان کاربران تضمین می کند.

خدمات مالی Jio برنامه هایی برای برنامه “JioFinance” دارد. به‌روزرسانی‌های آینده راه‌حل‌های وام را گسترش خواهند داد، که با وام‌های سرمایه‌گذاری مشترک آغاز می‌شود و به تدریج وام‌های مسکن را معرفی می‌کند.

از ویژگی‌های کلیدی این برنامه می‌توان به افتتاح حساب دیجیتال فوری اشاره کرد که به کاربران امکان می‌دهد حساب‌های دیجیتال را به سرعت باز کنند و به خدمات بانکی دسترسی داشته باشند.

ویژگی “حساب بانک پرداخت Jio” مدیریت ساده حساب های بانکی را در برنامه ارائه می دهد، در حالی که تسویه صورتحساب و تراکنش های UPI برای تراکنش های مالی روزمره آسان می شود.

علاوه بر این، این برنامه مشاوره بیمه ای ارائه می دهد و راهنمایی های تخصصی در مورد محصولات بیمه برای اطمینان از برنامه ریزی مالی جامع ارائه می دهد.

“JioFinance” تاکید زیادی بر اعتماد، ارتباط و شفافیت دارد.

راه‌اندازی بتا این برنامه از بازخورد کاربران دعوت می‌کند تا تجربه بانکداری دیجیتال را به طور مستمر اصلاح و بهبود بخشند. این رویکرد نشان دهنده تعهد Jio برای برآورده کردن و فراتر رفتن از انتظارات مشتری از طریق بهبود مستمر و طراحی کاربر محور است.

“ما هیجان زده ایم که اپلیکیشن “JioFinance” را به بازار معرفی کنیم. پلتفرمی که هدف آن بازتعریف شیوه مدیریت مالی افراد امروزی است. هدف نهایی ما ساده کردن همه چیز مربوط به امور مالی در یک پلتفرم واحد برای هر کاربر در سراسر جهان است. یکی از سخنگویان این شرکت گفت: اطلاعات جمعیتی، با مجموعه ای جامع از پیشنهادات مانند وام، سرمایه گذاری، بیمه، پرداخت ها و تراکنش ها و شفاف تر، مقرون به صرفه تر و شهودی تر خدمات مالی.


(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید ایکس، فیس بوک، واتس اپ، موضوعات و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید. اگر می خواهید همه چیز را در مورد تأثیرگذاران برتر بدانید، Who'sThat360 داخلی ما را در اینستاگرام و یوتیوب دنبال کنید.

تراشه های مدیاتک Dimensity 7300، Dimensity 7300X با محاسبات هوش مصنوعی و قابلیت های چند وظیفه ای رونمایی شد

منبع