برنامه OneWeb راه اندازی 36 ماهواره با ISRO برای تکمیل نسل اول صورت فلکی LEO

دفتر مرکزی این شرکت در لندن است و دارای دفاتری در ویرجینیا، ایالات متحده و یک مرکز تولید ماهواره در فلوریدا – Airbus OneWeb Satellites – است که یک سرمایه گذاری مشترک با Airbus Defense and Space است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع این ماموریت دومین استقرار ماهواره OneWeb از هند است که همکاری بین بریتانیا و صنایع فضایی هند را برجسته می کند. بر اساس این بیانیه، OneWeb در سراسر هند راه‌حل‌های ایمن را نه تنها برای شرکت‌ها، بلکه برای شهرها، دهکده‌ها، شهرداری‌ها و مدارس، از جمله سخت‌ترین مناطق در سراسر کشور ارائه خواهد کرد.

OneWeb، شرکت ارتباطات ماهواره‌ای مدار پایین زمین (LEO) که توسط Bharti Enterprises حمایت می‌شود، قصد دارد 36 ماهواره را با ISRO در 26 مارس پرتاب کند.

با تکمیل این صورت فلکی، OneWeb مستقر در لندن گامی اساسی در ارائه پوشش جهانی برداشته است.

راه حل های پرسرعت و تاخیر کم OneWeb به اتصال جوامع، شرکت ها و دولت ها در سراسر جهان کمک می کند و پتانسیل بی نظیر اتصال LEO را نشان می دهد.

بر اساس این بیانیه، این پرتاب یکی از مهم ترین نقاط عطف در تاریخ OneWeb تا کنون خواهد بود، با پرتاب 36 ماهواره دیگر به ناوگان OneWeb، اولین صورت فلکی جهانی LEO که در تاریخ کامل شده است.

این پرتاب، که از مرکز فضایی Satish Dhawan در سریهاریکوتا، آندرا پرادش انجام می شود، هجدهمین پرتاب OneWeb تا به امروز و سومین پرتاب آن در سال جاری خواهد بود که اولین نسل صورت فلکی LEO خود را تکمیل می کند و این شرکت را قادر می سازد در سال 2023 پوشش جهانی را آغاز کند. بیانیه شرکت که روز پنجشنبه منتشر شد.

این پرتاب از مرکز فضایی Satish Dhawan در سریهاریکوتا، آندرا پرادش انجام خواهد شد و توسط NSIL، بازوی تجاری سازمان تحقیقات فضایی هند (ISRO) انجام خواهد شد.

OneWeb در حال حاضر راه حل های ارتباطی فعال در مناطق جغرافیایی کلیدی در سراسر جهان دارد و با همکاری با ارائه دهندگان پیشرو از جمله VEON، Orange، Galaxy Broadband، Paratus، Telespazio و غیره، مناطق جدیدی را آنلاین می کند.

این پرتاب قرار است در 26 مارس ساعت 9 صبح IST انجام شود.