برند لباس Lacoste به اکتشاف Web3 عمیق‌تر می‌شود، سیستم پاداش NFT را به ارمغان می‌آورد

فراتر از روندهای زودگذر پیرامون NFT ها و متاورس، ما بلاک چین را به عنوان یک شتاب دهنده می بینیم که یک قلمرو دیجیتالی فراگیرتر و تجربی تر را به وجود می آورد. با پاداش دادن به سازندگان و تقویت روابط افقی با مشتریان، ما آنها را به فرآیند خلاقانه خود دعوت می کنیم.

در روزهای اخیر، چندین برند مد اولین گام های خود را در عرصه های متاورس و NFT برداشته اند.

برای پر کردن شکاف بین مد دیجیتال و فیزیکی، SYKY یک برنامه انکوباتور یک ساله را آغاز کرده است که به طراحان دیجیتال کمک می کند تا مهارت های خود را بهبود بخشند. پلتفرم مد مجازی شورای مد بریتانیا، مارک گویدوچی، مدیر تحریریه خلاق Vogue، و جاناتان باتملی، مدیر ارشد بازاریابی کالوین کلاین، را به عنوان بخشی از پانل مربی که توسط SYKY برای کمک به گروه طراحان جدید و جدید خود تأسیس شده است، راه اندازی کرده است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

Lacoste مایل است به دارندگان «Genesis Pass» NFT های UNDW3 خود با جلسات خلاقانه ویژه، بازی های ویدیویی، مسابقات انحصاری، و همچنین مکالمات تعاملی با سایر اعضای جامعه برخورد کنند.

همانطور که شرکت کنندگان فعالیت های خود را در سایت پاداش افزایش می دهند، امتیاز رهبری کسب می کنند و به نوبه خود، ضریب کمیاب NFT های خود را افزایش می دهند.

هر چه یک عضو بیشتر با نام تجاری تعامل داشته باشد، بیشتر در مورد آینده برند نظر تصمیم گیری خواهد داشت.

Lacoste، یک برند طراح فرانسوی که مدتی است طرفدار Web3 بوده است، با اکتشاف بلاک چین خود به آب های عمیق تری قدم گذاشته است. این شرکت تصمیم گرفته است که قابلیت های بیشتری را به اکوسیستم NFT خود اضافه کند، که برای اولین بار در ژوئن 2022 با مجموعه UNDW3 خود به آن جان داد. Lacoste می‌خواهد به دارندگان این 11212 NFT UNDW3 پاداش بدهد، این همان چیزی است که سیستم پاداش جدیدش در مورد آن است. این برند یک چشم انداز بلند مدت برای ادغام بیشتر عناصر Web3 در عملیات و هویت خود می بیند.

دارندگان کارت UNDW3 Lacoste این ماموریت را خواهند داشت که ماموریت‌ها را حل کنند، با نام تجاری تعامل کنند و مزایای انحصاری را باز کنند که فقط برای دارندگان کارت Lacoste UNDW3 قابل دسترسی است. هر هفته، قرعه‌کشی‌هایی برای همه اعضای جامعه برگزار می‌شود، با فرصتی برای برنده شدن جوایز انحصاری (کالا، دوقلوهای دیجیتال، و غیره)».

در ماه مارس امسال، آدیداس، تامی هیلفیگر و ووگ دیجیتال در هفته مد Metaverse (MVFW) 2023 شرکت کردند. این رویداد مجازی توسط Decentraland برگزار شد، جایی که بیش از 60 برند مد، چه فیزیکی و چه دیجیتال بومی، خود را به نمایش گذاشتند. مجموعه های بهار در باند دیجیتال.