بلا رمزی از The Last of Us در درام دوره ای “Monstrous Beauty” بازی می کند

رمزی پس از بازی در نقش لیانا مورمونت در سریال فانتزی HBO “بازی تاج و تخت” به شهرت رسید. این بازیگر اخیراً نقش الی را در اقتباس سریال HBO از بازی ویدیویی محبوب «The Last of Us» در کنار پدرو پاسکال نوشته است.

رمزی که غیر دودویی است و ضمایر آنها/آنها را ترجیح می دهد، نقش یک نمایشنامه نویس مشتاق را در دربار شاه چارلز دوم بازی می کند که از یک بیماری نادر رنج می برد که به این معنی است که او کاملاً پوشیده از مو است. داستان تخیلی را با شخصیت های واقعی تاریخی ترکیب می کند.

بلا رمزی بازیگر پس از بازی در نقش اصلی خود در سریال «آخرین ما» شبکه HBO، پروژه بزرگ بعدی خود را در فیلم درام دورهمی «زیبایی هیولایی» پیدا کرده است. به گزارش پایگاه خبری سرگرمی Deadline، رومولا گارای بازیگری که بیشتر برای بازی در فیلم‌های «تاوان» و «ساعت» شناخته می‌شود، فیلمنامه را نوشته و کارگردانی این فیلم را نیز بر عهده دارد.

سریال پرطرفدار HBO همچنین برای فصل دوم بازگشته است که بر اساس دنباله بازی ویدیویی The Last of Us Part II ساخته خواهد شد. کریگ مازین و نیل دراکمن، گردانندگان نمایش گفته اند که رویدادهای بازی می تواند در بیش از یک فصل پخش شود. رمزی اخیراً در برنامه The Jonathan Ross ظاهر شد و تأیید کرد که فیلمبرداری فصل دوم سریال The Last of Us “در پایان امسال، ابتدای سال آینده” آغاز خواهد شد. پدرو پاسکال، رهبر سریال در کنار رمزی، نیز قبلاً به همین موضوع اشاره کرده بود و گفته بود که تولید فصل 2 ممکن است در سال 2023 آغاز شود.

در این فیلم همچنین دومینیک وست در نقش شاه چارلز دوم، روث نگا در نقش معشوقه‌اش نل گوین و فیونا شاو در نقش افرا بن، اولین نمایشنامه‌نویس زن در تاریخ حضور خواهند داشت. این فیلم که فیلمبرداری آن در ماه سپتامبر آغاز می شود، توسط متیو جیمز ویلکینسون برای فیلم Stigma Films تهیه می شود.


شرکت‌های گوشی‌های هوشمند بسیاری از دستگاه‌های قانع‌کننده را در سه ماهه اول سال 2023 روانه بازار کرده‌اند. برخی از بهترین تلفن‌های عرضه شده در سال 2023 که امروز می‌توانید بخرید کدامند؟ ما در این مورد در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع