بنیاد اتریوم شبکه آزمایشی پیش از شانگهای را با نام شاندونگ راه‌اندازی کرد: آنچه باید بدانید اینجاست

اگرچه به نظر می رسد بسیاری از توسعه دهندگان اتریوم در مورد پروتو-دانکشاردینگ هیجان زده هستند، از جمله آن در شانگهای زمان مورد نیاز برای آزمایش و تعمیر ارتقا را طولانی می کند.

برخی از پیشنهادات بهبود اتریوم (EIP) در حال حاضر برای گنجاندن در شانگهای در حالی که شبکه آزمایشی فعال است، در نظر گرفته شده است. این موارد به طور بالقوه می تواند برخی از مسائل مربوط به کارایی و مقیاس پذیری را که شبکه را آزار می دهد برطرف کند.





منبع 🧵: https://t.co/VJ4kWxupG3

– تیم جاوا اسکریپت EF (@EFJavaScript) 14 اکتبر 2022

بنیاد اتریوم راه اندازی یک شبکه آزمایشی جدید را اعلام کرده است که آن را “شاندونگ” می نامد. شبکه آزمایشی به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا پروتکل‌های خود را قبل از شروع به کار «شانگهای» آزمایش کنند، که اتفاقاً اولین ارتقای اتریوم پس از ادغام است که تخمین زده می‌شود در سال 2023 انجام شود. ) که توسعه دهندگان اصلی اتریوم آن را خواهند ساخت، بهینه سازی می کنند و در نهایت تعداد آپدیت هایی را که در شانگهای در نهایت منتشر می شود، کاهش می دهند. در میان این EIP ها ملاحظاتی در مورد کارایی شبکه، مقیاس پذیری و قیمت گاز وجود دارد.

ما خوشحالیم که راه اندازی شبکه آزمایشی اولیه پیش از شانگهای را که “شاندونگ” می نامیم، اعلام کنیم. 🔥https://t.co/1HpFTPUMOU

این یک شبکه آزمایشی آزمایشی است که با همکاری EF DevOps اجرا می شود که مجموعه ای از EIP های منتخب شانگهای را برای آزمایش اولیه مشتری فعال می کند.