بهترین لپ تاپ تا 15 میلیون؛ 4 مدل ارزان و کارآمد-مقداد آی تی | behtarin-laptop

برای راهنمایی بهتر کاربران ایرانی، از بزرگترین مارکت آنلاین ایران یعنی دیجی کالا برای بررسی و معرفی بهترین کالاهای موجود در ایران استفاده میکنیم. اگه هنوز در انتخاب لپ تاپ بین برند ها گیر کرده اید، پیشنهاد میکنم حتما به « بهترین مارک لپ تاپ 2021 » سر بزنید تا با برند های مختلف لپ تاپ آشنا شده و در بهترین آنها را بشناسید. نوت بوک ایسوس FX503VD ظاهری ساده اما جذاب دارد که البته سادگی ظاهری آن با توجه به قیمت، منطقی است. باتری از نوع لیتیوم یونی 2 سلولی است که 45 ساعت وات ظرفیت ماندگاری شارژ دارد. پردازنده مرکزی این لپ تاپ core i3 1005G1 از شرکت اینتل است که سرعت پردازش 1/2 گیگاهرتز و قابل ارتقاء تا 3/4 گیگاهرتز می‌باشد.

جمع بندی بهترین لپ تاپ تا 15 میلیون

امکان ارتقا حافظه رم و دیگر قطعات لپ تاپ هم فراهم شده است و ایسوس هم مانند سایر برندها چنین امکانی را بدون مشکل خاصی در اختیار شما قرار می‌دهد. با استفاده صحیح از لپ تاپ خود، می‌توانید ماندگاری باتری را برای مدت زمان بیشتری حفظ کرده و در بیرون از منزل، نیازی به شارژ مجدد لپ تاپ هم نداشته باشید. اچ پی در بین لپ تاپ‌های گران قیمت بازار هم عملکرد خوبی داشته و محصولاتی را روانه بازار کرده است که کاملا می‌توانید روی آن‌ها حساب ویژه‌ای باز کنید. این لپ تاپ‌ها ارزش بالایی در بازار داشته و می‌توانید بدون مشکل به سراغ‌شان بروید. اگر یک گیمر یا تولید کننده محتوا هستید، حتما به کار با قطعات حرفه‌ای‌تری مانند کارت گرافیک رده بالا نیاز خواهید داشت و در این هنگام باید به صرف هزینه بیشتر فکر کنید. لپ تاپ مد نظر ما از یک باتری لیتیوم یونی استفاده می‌کند تا با ظرفیت ۳۲ وات ساعتی بتواند مدت زمان طولانی ماندگاری را برای دستگاه فراهم کند.

آموزش و راهنمای بازی GTA V ، مراحل و ماموریت بازی جی تی ای وی اسفند 1401

استفاده از کارت گرافیک مدل Intel UHD G1 میتواند نیاز شما به یک سخت افزار مناسب برای اجرای بازی های قدیمی و معمولی جدید را پوشش دهد. با استفاده از این بخش میتوانید برنامه های مختلفی برای ویرایش عکس نظیر فتوشاپ را روی لپتاپ نصب نمایید. لپ‌تاپ‌های اچ‌پی زیادی هستن که میتونید توی این رنج قیمت خرید کنید. اما من تصمیم گرفتم HP G7 255 رو بهتون معرفی کنم که هم قیمت، هم کارایی و هم سخت‌افزار مناسبی داره.

  • این قسمت یکی از مولفه‌های قرار گرفتن این لپ‌تاپ در لیست بهترین لپ تاپ تا 15 میلیون تومان است.
  • یعنی شما با خرید لپ تاپ ایسوس مهندسی، دیگر هرگز در اجرای نرم‌افزارهایی که نیاز به پردازش بالا دارند، احساس ضعف نخواهید کرد.
  • این ابعاد صفحه نمایش برای انجام کارهای روزمره، تماشای فیلم و حتی انجام بازی ها سبک بسیار مناسب است.
  • کانفیگ دیگری از لنوو Y520 با سخت افزار قدرتمندتر و البته حفظ قیمت بسیار منطقی برای گیمرهایی که بودجه ای در حدود 13.5 میلیون تومان دارند، این دستگاه را به گزینه ای بسیار ارزشمند تبدیل می کند.
لپ تاپ Acer مدل A315 با پردازشگر i3 دارای ابعادی به اندازه ۲۰ × ۲۶۰ × ۳۸۰ میلی متر است و ۲.۱ کیلوگرم هم وزن دارد. این لپ تاپ در مدل‌ها و نسخه‌های متعددی عرضه شده که هر یک از آن‌ها دارای مشخصات متفاوت و در نتیجه، بهترین لپ تاپ از نظر باتری قیمت متفاوتی هستند. در مدل مورد نظر ما، یک پردازنده Core i3 مدل 1115G4 به کار برده شده که دارای حافظه کش ۶ مگابایتی است و توسط اینتل طراحی و ساخته شده. همچنین، ۴ گیگابایت حافظه RAM در آن به کار برده شده که از نوع DDR4 است. یکی از برترین مزیت‌های این لپ تاپ، برخورداری از دو حافظه‌ی HDD و SSD است که باعث شده ضمن برخورداری از فضای ذخیره سازی گسترده، سرعت بسیار بالایی هم داشته باشد.

بهترین لپ تاپ تا 15 میلیون؛ 4 مدل ارزان و کارآمد-مقداد آی تی | behtarin-laptop