به‌روزرسانی Pixel Buds Pro صدای فضایی را با پشتیبانی از Head-Tracking اضافه می‌کند: نحوه دانلود

یکی دیگر از جزئیاتی که باید در نظر داشت این است که گوگل به کاربران اجازه می دهد صدای فضایی استاتیک را با استفاده از هدفون های سیمی نیز تجربه کنند. با این حال، ردیابی سر یا تجربه صدای فضایی 360 درجه به هدفون Pixel Buds Pro TWS نیاز دارد.

Google Pixel Buds و Buds Pro به لطف ادغام ارائه شده با خدمات این شرکت، گزینه های مورد علاقه خریداران گوشی های هوشمند Pixel بوده اند. جدیدترین Pixel Buds Pro نیز مانند مدل قبلی از قابلیت حذف نویز فعال (ANC) پشتیبانی می‌کند، اما به طور گسترده‌تری نسبت به مدل قبلی خود در دسترس است. گوگل همچنین به‌روزرسانی‌های به‌موقع را برای Pixel Buds Pro ارائه کرده است و ویژگی‌های جدیدی را به مرور زمان اضافه می‌کند. در حالی که پشتیبانی از صدای مکانی استاتیک در گوشی‌های هوشمند پیکسل پشتیبانی‌شده در ژانویه ارائه شد، آخرین مدل Pixel Buds Pro هنوز به‌روزرسانی دریافت نکرده بود تا پشتیبانی از ردیابی سر را فعال کند، که اکنون با آخرین به‌روزرسانی میان‌افزار ارائه شده است.

صدای فضایی، بر خلاف صدای استریوی معمولی که از طریق یک جفت هدفون پخش می‌شود، به گونه‌ای طراحی شده است که صدایی فراگیرتر و در عین حال حس فضای بیشتری را به شما بدهد. گوگل ادعا می کند که صدا را “غنی تر” می کند و در مقایسه با صدای استریو معمولی “عمق بیشتری” دارد. صدای فضایی با ردیابی سر اساساً صدا را در اطراف شنونده به حرکت در می آورد و آن را با توجه به جهت گیری سر کاربر تغییر می دهد و اساساً به فرد احساس نشستن در تئاتر را می دهد و اجرا و صدا در مقابل شنونده منتشر می شود. به همین دلیل است که هنگام تجربه صدای فضایی، قرار دادن منبع صدا در مقابل شما کاملا منطقی است.

برای تجربه صدای فضایی ابتدا باید گوشی هوشمند شما به آخرین نسخه نرم افزار به روز شود. در مرحله بعد، Pixel Buds Pro باید به آخرین نسخه سیستم عامل 4.30 به روز شود. دارندگان Pixel Buds Pro می‌توانند وارد آن شوند دستگاه‌های متصل > Pixel Buds Pro > تنظیمات > تنظیمات بیشتر > به‌روزرسانی میان‌افزاردر تلفن‌های هوشمند Pixel پشتیبانی شده خود برای بررسی آخرین به‌روزرسانی‌ها.

این شرکت جزئیات جدیدی از ویژگی‌های اضافه شده به عنوان بخشی از آخرین سیستم عامل 4.30 را که در هفته آینده برای هدفون‌های Pixel Buds Pro عرضه می‌شود، ارائه کرده است. واحد بررسی Pixel Buds Pro ما هنوز این به‌روزرسانی را دریافت نکرده است و در حال حاضر روی سیستم عامل نسخه 3.14 است که پشتیبانی از اکولایزر پنج باند را به همراه سایر ویژگی‌ها اضافه کرده است.

در نهایت، کاربران همچنین باید مشترک سرویس‌ها یا برنامه‌هایی باشند که محتوایی با صدای فراگیر 5.1 کانالی ارائه می‌دهند. گوگل خدماتی مانند YouTube، Google TV، Netflix، HBO Max و Disney Plus را توصیه می کند که از صدای فراگیر پشتیبانی می کنند. به گفته این شرکت، فعال کردن این ویژگی به سادگی شامل باز کردن منوی تنظیمات Pixel Buds Pro در دستگاه‌های متصل و تغییر وضعیت صوتی فضایی و ردیابی سر است.


از گوشی‌های هوشمند با نمایشگرهای چرخشی یا خنک‌کننده مایع گرفته تا عینک‌های AR فشرده و گوشی‌هایی که می‌توانند به راحتی توسط صاحبان آن‌ها تعمیر شوند، بهترین دستگاه‌هایی را که در MWC 2023 در Orbital دیده‌ایم، پادکست Gadgets 360، مورد بحث قرار می‌دهیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

در یک صفحه پشتیبانی، گوگل توضیح می‌دهد که صدای فضایی با ردیابی سر فقط در جدیدترین مدل هدفون Pixel Buds Pro TWS موجود است. این ویژگی فقط در مدل‌های پیکسل 6، پیکسل 6 پرو، پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو کار می‌کند. گوگل این ویژگی صوتی را با هدفون های سری Pixel Buds A یا با گوشی های هوشمند سری Pixel A ارائه نمی دهد.