به روز رسانی iOS 16.0.3 با رفع مشکل برای برنامه ایمیل منتشر شد. اشکالات میکروفون، دوربین در مدل های آیفون 14 پرو برطرف شد

سازنده آیفون همچنین قرار است اواخر این ماه به‌روزرسانی iOS 16.1 را عرضه کند که قبلاً در حال آزمایش نشانگر بهبود یافته درصد باتری معرفی شده در نوار وضعیت آیفون با iOS 16 از طریق طراحی مجدد بود که یک ناحیه سیاه در داخل نماد باتری را نشان می‌دهد. درصد باتری باقی مانده روی دستگاه اپل همچنین در حال آزمایش یک نشانگر درصد شارژ است که پس از وصل شدن شارژر در جزیره دینامیک نشان داده می شود.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

به روز رسانی به 16.0.3 پس از آن منتشر شد که سازنده آیفون و مک بوک ماه گذشته یک به روزرسانی iOS 16.0.2 را منتشر کرد که باگ دوربین آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس را برطرف کرد که باعث لرزش و خرد شدن آن هنگام ضبط ویدیو در سوم شد. برنامه های مهمانی مانند TikTok، Instagram و Snapchat. به‌روزرسانی قبلی همچنین مشکلاتی را برطرف کرد، از جمله یکی از مواردی که باعث ایجاد صفحه سیاه هنگام راه‌اندازی دستگاه می‌شد و یکی از مواردی که باعث می‌شد صفحه لمسی برخی از مدل‌های iPhone X، iPhone XR و iPhone 11 پس از سرویس غیرقابل استفاده شود.

آخرین به‌روزرسانی باگ Mailjack را برطرف می‌کند که به یک ایمیل ساده از هر کاربر خارجی با استفاده از یک نحو خاص در فیلد «از» در برنامه ایمیل iCloud اجازه می‌دهد تا کاربران را از حساب‌های خود قفل کند. این گزارش همچنین مشکلی را که توسط چندین کاربر مرتبط با سوسو زدن صفحه هنگام کاهش روشنایی صفحه نمایش خود گزارش شده بود، برطرف می کند.

اپل در حال ارائه به‌روزرسانی iOS 16.0.3 است که مشکلات گزارش شده قبلی در مورد باگ شرور Mailjack را که کاربرانی را که به iOS 16 به‌روزرسانی کرده‌اند تحت تأثیر قرار می‌دهد، برطرف کرده و برطرف می‌کند. آخرین به‌روزرسانی همچنین باگ‌های مربوط به سری جدید آیفون 14 را برطرف می‌کند. مشکل حجم تماس در طول تماس‌های تلفنی CarPlay که روی iPhone 14 Pro انجام می‌شود، مشکل سوسو زدن صفحه نمایش در برخی از مدل‌های آیفون پس از تنظیم روشنایی کم. طبق تغییرات به‌روزرسانی منتشر شده توسط اپل، اپل همچنین خطا در ویرایش ویدیوهای حالت سینمایی گرفته‌شده در آیفون در Final Cut Pro و iMovie در مک، تاخیر در تماس‌های ورودی و اعلان‌های برنامه و تاخیر در تغییر حالت‌های دوربین را برطرف کرده است. . به روز رسانی با شماره ساخت 20A392 اکنون برای دانلود در آیفون 8 و مدل های جدیدتر در دسترس است.

با این حال، مشکلاتی که اخیراً در مورد تنظیم خودکار و ناخواسته ویژگی Crash Detection و تخلیه باتری مخصوص کاربران iOS 16 در سری آیفون 14 گزارش شده است، به نظر نمی رسد که در آخرین به روز رسانی برطرف شده باشد.

کاربران می توانند آپدیت iOS 16.0.3 را در آیفون 8 و مدل های جدیدتر با مراجعه به تنظیمات > عمومی > به روز رسانی نرم افزار.

مدل‌های آیفون 14 پرو نیز با آخرین به‌روزرسانی، رفع مشکل CarPlay را دریافت کرده‌اند. این به‌روزرسانی همچنین به شکایات گزارش‌شده توسط کاربران در هنگام ویرایش ویدیوهای گرفته‌شده در حالت سینمایی رسیدگی می‌کند که به ترتیب توسط iMovie و Final Cut Pro ابزارهای ویرایش آیفون و مک شناسایی نمی‌شوند.