به نظر می رسد ایلان ماسک توسط باگ هوش مصنوعی گاز گرفته شده است

جیسون وونگ، معاون و تحلیلگر گارتنر، یک شرکت تحقیقاتی و مشاوره ای مستقر در استمفورد، کان، گفت: “مشکلاتی وجود خواهد داشت، اما در واقع بیشتر به توانایی مایکروسافت برای تنظیم در پرواز و به روز رسانی با نرده های محافظ جدید و آموزش بهتر مربوط می شود.” ، به TechNewsWorld گفت.

استرلینگ به TechNewsWorld گفت: «OpenAI و مایکروسافت در تلاش هستند تا از تولید محتوای نفرت‌انگیز یا نژادپرستانه ChatGPT جلوگیری کنند، که هم مسئولیت‌پذیر و هم عمل‌گرایانه است. هر برندی که با سخنان نفرت انگیز هوش مصنوعی یا اطلاعات نادرست مرتبط باشد در اذهان عمومی آلوده خواهد شد.

او افزود: «اگر ماسک واقعاً می‌خواهد محصول هوش مصنوعی خود را متمایز کند، باید از مدلی استفاده کند که کاربران بتوانند روی دستگاه‌های خود اجرا کنند و وزن‌ها و تعصبات خود را تعیین کنند.» این نوع آزادی در نهایت در فضای هوش مصنوعی مهم‌ترین خواهد بود.»

هوش مصنوعی بینگ به ویندوز 11 می آید

به عنوان مثال، او توضیح داد که اگر از ChatGPT بخواهید که شعری در مورد بایدن و شعری در مورد ترامپ بنویسد، شعر در مورد بایدن خواهد نوشت اما در مورد ترامپ نه.

راس روبین، تحلیلگر اصلی Reticle Research، یک شرکت مشاوره فناوری مصرف کننده در شهر نیویورک، مشاهده کرد که گزارش ورود ماسک به تجارت چت هوش مصنوعی می تواند به نفع توییتر باشد.

اما Mark N. Vena، رئیس و تحلیلگر اصلی SmartTech Research در سن خوزه، کالیفرنیا، استدلال کرد که نمونه‌های متعددی در رسانه‌ها درباره بیداری آشکار در فناوری OpenAI گزارش شده است.

وینا به TechNewsWorld گفت: «در انصاف، OpenAI هنوز در مرحله آزمایش است و با توجه به برخی بازخوردهای منفی بازار در مورد بیداری ادعایی آن، من گمان می‌کنم که OpenAI به مرور زمان آن را بازگرداند.

ویل دافیلد، تحلیلگر سیاست در مؤسسه کاتو، یک اندیشکده واشنگتن دی سی، با این وجود مخالفت می کند که آنچه به نظر می رسد یک سوگیری ایدئولوژیک برای برخی است در واقع تلاشی برای اجتناب از جنجال است.

او گفت: «این به این دلیل نیست که شخصی در OpenAI مدل را برای دوری از ترامپ تنظیم کرده است، بلکه به این دلیل است که ترامپ یک چهره بحث برانگیز است. اگر همه چیزهایی را که در 10 سال گذشته درباره بایدن و ترامپ نوشته شده است بخوانید، با این تصور که ترامپ جنجالی‌تر است، کنار می‌روید.»

ماسک ممکن است شفافیت ارائه دهد

یک هوش مصنوعی ماسک نیز ممکن است از رابطه او با توییتر سود ببرد. دافیلد گفت: «او داده‌های توییتر را در اختیار دارد، که ممکن است مجموعه اطلاعات جالبی برای آموزش هوش مصنوعی باشد.

ماسک و برخی از مفسران محافظه‌کار، OpenAI را متهم کرده‌اند که ChatGPT را برای “بیدار شدن” آموزش می‌دهد.

او گفت: “با توجه به رویکرد مدیریتی که او به توییتر ارائه کرده است – چه شما آن را دوست داشته باشید یا نه – تمرکز او بر شفافیت می تواند چیز خوبی باشد.”

او به TechNewsWorld گفت: «از آنجایی که توسعه آنها فوق العاده گران است، شما به شخصی با پول ماسک نیاز دارید تا این نوع تلاش ها را سرمایه گذاری کند.

تبلیغات

با NICE Enlighten XO سریع خود سرویس هوشمند بسازید

گرگ استرلینگ، یکی از بنیان‌گذاران Near Media، یک وب‌سایت خبری، تفسیری و تحلیلی، نیز این انتقاد را بی‌جا دانست.

او ادامه داد: ربات چت OpenAI و همچنین DALL-E برای جلوگیری از موضوعات بحث برانگیز تنظیم شده است. این بدان معنا نیست که آنها برای بیدار شدن تنظیم شده اند. برای اجتناب از جنجال، آن‌ها آنچه را که جامعه به‌عنوان یک کل بحث‌برانگیز می‌دانست منعکس می‌کنند.»


«ChatGPT به یک آهنربای ترافیکی باورنکردنی تبدیل شده است، و وقتی در بازی توجه هستید، مانند توییتر، نادیده گرفتن آن غیرممکن است. شما باید به آن پاسخ دهید،» او به TechNewsWorld گفت.

او گفت: «پتانسیل زیادی برای به دست آوردن با هوش مصنوعی مولد وجود دارد که ارزش این را دارد که در این مرحله زودتر به جای دیر رسیدن به بازار، ریسک کنیم.



منبع

او افزود: «نمی‌دانم کاری که ماسک انجام می‌دهد تفاوت بزرگی ایجاد می‌کند یا خیر». “آنچه من می دانم این است که ما شاهد این خواهیم بود که تعدادی از شرکت ها این کار را با دیدگاه های مختلف انجام دهند. در نهایت، به آنچه مردم مفید می‌دانند ختم می‌شود.»

کادر جستجو یکی از پرکاربردترین ویژگی‌های ویندوز است که ماهانه بیش از نیم میلیارد کاربر دارد و اکنون با کادر جستجوی قابل تایپ ویندوز و جلو و مرکز Bing جدید مجهز به هوش مصنوعی، شما قدرتمند خواهید شد. برای یافتن پاسخ‌هایی که به دنبال آن هستید، سریع‌تر از هر زمان دیگری،» Panos Panay، مدیر تولید مایکروسافت در وبلاگ شرکت نوشت.

تبلیغات

با NICE Enlighten XO سریع خود سرویس هوشمند بسازید

عرضه تهاجمی محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی مایکروسافت با مشکلاتی همراه بوده است، اما به نظر می رسد کاهش سرعت یک گزینه نیست.

در حالی که ماسک برای ورود به حوزه چت هوش مصنوعی آماده می شود، مایکروسافت به گسترش استفاده از این فناوری در محصولات خود ادامه می دهد. سه شنبه اعلام کرد که آخرین نسخه ویندوز 11 بینگ مبتنی بر هوش مصنوعی را مستقیماً در نوار وظیفه قرار می دهد.