بیت کوین، اکثر ارزهای دیجیتال زیان ثبت می کنند، ارزش کل بخش نیز کاهش می یابد

نظارت بر تورم و متغیرهای کلان اقتصادی ایالات متحده برای تعیین تخصیص سرمایه برای سرمایه گذاران کلیدی خواهد بود و به تبع آن نشانه ای است برای اینکه چه زمانی بازارهای سهام و به تبع آن قیمت ارزهای دیجیتال به پایین ترین حد خود می رسد، در صورتی که قبلاً این اتفاق نیفتاده باشد. با DXY (شاخص قدرت دلار) همبستگی معکوس دارد.» تیم تحقیقاتی CoinDCX به Gadgets 360 گفت.


در 24 ساعت گذشته، ارزش کل بخش کریپتو 0.58 درصد کاهش یافت.

با توجه به حرکت فعلی بازار آنها، احتمال نزدیک شدن BTC و ETH حتی به ATH های قبلی خود یک احتمال بسیار دور به نظر می رسد.

در همین حال، اکثر ارزهای رمزنگاری شده به طور ملایمی پشت سر BTC و ETH قرار گرفتند تا امروز ضرر کنند.

کریپتوکارنسی یک ارز دیجیتال غیرقانونی است، نه یک ارز قانونی و در معرض خطرات بازار است. اطلاعات ارائه شده در این مقاله به معنای توصیه مالی، مشاوره تجاری یا هر گونه توصیه یا توصیه دیگری نیست که توسط NDTV ارائه یا تأیید شده است. NDTV مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از هر گونه سرمایه گذاری بر اساس توصیه ها، پیش بینی ها یا سایر اطلاعات موجود در مقاله ندارد.

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

اینها عبارتند از Tether، USD Coin، Binance Coin، Ripple، Cardano و Solana.

تنها تعداد انگشت شماری از ارزهای دیجیتال امروز موفق به کسب سود شدند. اینها عبارتند از ترون، بیت کوین کش، الروند، آیوتا و دش.

شادی جشن نتوانست به بازار کریپتو نفوذ کند زیرا اکثر ارزهای رمزپایه با ضرر در روز جمعه، 21 اکتبر افتتاح شدند. کمتر از سه روز قبل از دیوالی، بیت کوین با ضرر 1.01 درصدی در هند افتتاح شد. طبق ردیاب قیمت رمزنگاری گجت 360، ارزش بیت کوین در حال حاضر در نقطه قیمت 19063 دلار (تقریباً 15.77 لک) در هند است. حتی در مبادلات بین المللی، BTC نتوانست سودی را به ارمغان بیاورد. همانطور که توسط Binance و CoinMarketCap منعکس شده است، ارزش بیت کوین با کاهش 0.30 درصدی در حدود 19076 دلار (تقریباً 15.78 میلیون روپیه) در نوسان است.

Dogecoin و Shiba Inu نیز شاهد افت در کنار Avalanche، Litecoin، Chainlink و همچنین Cosmos بودند.

در این مرحله، کل ارزش بازار صنعت کریپتو به 914.43 میلیارد دلار (تقریبا 7566574 کرور) می رسد. ارزش گذاری از رقم تریلیون دلاری خود در ماه سپتامبر کاهش یافت.

هر دو ارز دیجیتال برتر آخرین بار در 9 نوامبر سال گذشته بالاترین رکوردهای تاریخ خود را ایجاد کردند. در حالی که آخرین ATH BTC حدود 68000 دلار (تقریبا 56 لک) بود، رقم ETH 4700 دلار (تقریباً 3.47 لک) بود.

مقادیر اتر نیز در روز جمعه 0.38 کاهش یافت. طبق ردیاب قیمت رمزنگاری Gadgets 360، ETH با قیمت 1287 دلار (تقریباً 1.06 میلیون روپیه) معامله می شود.