بیت کوین از 24000 دلار عبور کرد، ETH به اکثریت آلت کوین ها در افزایش قیمت ها پیوست

پاتل گفت: “به طور کلی، بازار همچنان صعودی است و فعالان بازار نسبت به جلسه بعدی FOMC در ماه مارس خوش بین هستند.”


ضررهای کوچکی به استیبل کوین های تتر، USD Coin، Ripple و Binance USD در کنار آلتکوین هایی مانند Cardano، Polygon، Polkadot، Litecoin و Avalanche وارد شد.

کریپتوکارنسی یک ارز دیجیتال غیرقانونی است، نه یک ارز قانونی و در معرض خطرات بازار است. اطلاعات ارائه شده در این مقاله به معنای توصیه مالی، مشاوره تجاری یا هر گونه توصیه یا توصیه دیگری نیست که توسط NDTV ارائه یا تأیید شده است. NDTV مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از هر گونه سرمایه گذاری بر اساس توصیه ها، پیش بینی ها یا سایر اطلاعات موجود در مقاله ندارد.

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

اکثر ارزهای دیجیتال از خواب آخر هفته با افزایش قیمت در روز دوشنبه، 20 فوریه بیرون آمدند. ارزش بیت کوین در سه روز گذشته به 24256 دلار (تقریباً 20 میلیون روپیه) رسید. به گفته کارشناسان، سرمایه گذاران ممکن است از نشست آتی کمیته بازار باز فدرال (FOMC) که برای اوایل ماه مارس برنامه ریزی شده است، سود ببرند. با وجود افزایش کلی قیمت، BTC در روز دوشنبه 1.91 درصد زیان را ثبت کرد. این نوسانات جزئی تأثیر قابل توجهی بر ارزش کل بیت کوین که در آخر هفته 412 دلار (تقریباً 34059 روپیه) افزایش یافت، نداشت.

Memecoins Shiba Inu و Dogecoin حرکات مختلفی را نشان دادند. در حالی که اولی سودهای کوچکی داشت، دومی زیان های کوچکی را ثبت کرد.

ETH نزدیک به سطح مقاومت 1700 دلاری خود (تقریباً 1.40 لک) معامله می شود. پاتل افزود: پیشرفتی بالاتر از این سطح می تواند منجر به یک روند صعودی در روزهای آینده شود.

اتر به دنبال بیت کوین بود که ارزش کلی آن در روزهای اخیر افزایش یافت، اما در روز دوشنبه ضرر کوچکی را ثبت کرد. ردیاب قیمت کریپتو توسط گجت 360 نشان داد که اتریوم که 0.85 درصد از ارزش آن کاسته شد، در حال حاضر با قیمت 1684 دلار (تقریباً 1.39 لک) معامله می شود.

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال، که به 1.12 تریلیون دلار (تقریباً 92,30,844 کرور) می رسد، در 24 ساعت گذشته 0.23 درصد بر اساس CoinMarketCap کاهش یافته است.

جهش‌های جزئی نرخ نیز در کنار سایر آلتکوین‌ها مانند بایننس کوین، سولانا، ترون، یونی‌سواپ، مونرو و پروتکل نزدیک منعکس می‌شوند.

«خریداران هنوز در بازار فعال هستند. پاتل خاطرنشان کرد: اگر بیت کوین را تا 25250 دلار (تقریباً 20.8 لک) برگردانند، سطح مقاومت بعدی در 31000 دلار (تقریباً 25.6 میلیون روپیه) خواهد بود، بدون هیچ مانع بزرگی در این بین.

ادول پاتل، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران پلتفرم سرمایه گذاری ارز دیجیتال Mudrex در صحبت با گجت 360، پیش بینی کرد که نقطه مقاومت بعدی بیت کوین می تواند 31000 دلار (تقریباً 25.6 میلیون روپیه) باشد.