بیت کوین با پیش بینی ارقام CPI ایالات متحده حدود 19000 دلار ثابت نگه می دارد

ردیاب قیمت ارزهای دیجیتال گجت 360 نشان می‌دهد که اکثر آلت‌کوین‌های اصلی در کنار اتر مقداری از ارزش خود را از دست داده‌اند و اعداد ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال نیز تا چهارشنبه و اوایل پنجشنبه 0.7 درصد کاهش یافته است.

Memecoins Shiba Inu و Dogecoin نیز در امان نمانده اند. ارزش دوج کوین پس از کاهش 2.47 درصدی ارزش در 24 ساعت گذشته، در حال حاضر 0.05 دلار (تقریباً 4.84 روپیه) است، در حالی که ارزش شیبا اینو 0.00001 دلار (تقریباً 0.000822 روپیه) است که 2.74 درصد نسبت به روز گذشته کاهش یافته است.

در صرافی های جهانی مانند کوین مارکت کپ، کوین بیس و بایننس قیمت بیت کوین 19061 دلار (تقریباً 15.69 میلیون روپیه) است، در حالی که داده های CoinGecko نشان می دهد که ارزش بیت کوین اکنون 5.4 درصد کمتر از قیمتی است که پنجشنبه گذشته بود.

قیمت بیت کوین به سختی در روز چهارشنبه حرکت کرد زیرا معامله گران منتظر اطلاعات مهم تورمی بودند که قرار بود اواخر روز پنجشنبه منتشر شود. اداره آمار کار ایالات متحده، شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) را روز پنجشنبه منتشر خواهد کرد – گزارشی که تغییرات قیمت را در سبدی از کالاها و خدمات مصرفی رایج اندازه گیری می کند. این شاخص برای برآورد تغییرات در نرخ تورم اقتصاد استفاده می شود. همانطور که اوضاع پیش می رود، ارزش بیت کوین در 24 ساعت گذشته 0.09 درصد افزایش یافته است و قیمت آن در حال حاضر حدود 19000 دلار (تقریبا 15.65 لک) در سراسر مبادلات جهانی است در حالی که صرافی های هندی مانند CoinDCX بیت کوین را 20109 دلار (تقریبا 16.56 روپیه) ارزیابی می کنند. لاخ)، 0.18 درصد کمتر از جایی که ارزش آن در اوایل چهارشنبه بود.

اتر، بزرگترین توکن قراردادهای هوشمند، همچنین در چند جلسه معاملاتی گذشته حرکت بسیار کمی از خود نشان داده است و ارزش خود را اندکی کاهش داده و در محدوده 1280 دلاری (تقریباً 1.05 لک) که ما شاهد معاملات ارزهای دیجیتال در اطراف آن بوده ایم، حرکت کرده است. از ابتدای هفته اتر در حال حاضر تقریباً 0.32 درصد در 24 ساعت گذشته در سراسر مبادلات جهانی کاهش یافته است. در همین حال، در صرافی‌های هند، اتریوم 1360 دلار (تقریباً 1.12 میلیون روپیه) ارزش دارد که ارزش آن 0.58 درصد نسبت به روز گذشته کاهش یافته است.

در همین حال، نرخ هش بیت کوین به بالاترین حد خود یعنی 277.92 میلیون TH/s رسید که 12.83 درصد نسبت به دیروز و 92.49 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشت. افزایش نرخ هش عمدتاً به دلیل مهاجرت اتریوم از Proof of Stake (PoS) به Proof of Work (PoW)، کاهش قیمت استخراج‌کنندگان GPU و افزایش حوزه‌های قضایی دوستدار کریپتو از کشورهایی مانند قزاقستان، کانادا و آلمان. با افزایش سختی استخراج و داده‌های تورم CPI در سپتامبر که فردا منتشر می‌شود، انتظار می‌رود بازارها به‌طور قابل‌توجهی نوسان داشته باشند.»


کریپتوکارنسی یک ارز دیجیتال غیرقانونی است، نه یک ارز قانونی و در معرض خطرات بازار است. اطلاعات ارائه شده در این مقاله به معنای توصیه مالی، مشاوره تجاری یا هر گونه توصیه یا توصیه دیگری نیست که توسط NDTV ارائه یا تأیید شده است. NDTV مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از هر گونه سرمایه گذاری بر اساس توصیه ها، پیش بینی ها یا سایر اطلاعات موجود در مقاله ندارد.

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

بیت کوین با برتری 37.9 درصدی بین 19000 تا 19300 دلار (تقریباً 15.65 لک – 15.9 لک) به معامله ادامه می‌دهد. از سوی دیگر، خرده فروشان بیت کوین توزیع می کنند و علاقه کمتری به بازارها نشان می دهند.

Cardano، Avalanche، Cosmos، Solana، Polygon، TRON، Chainlink، Monero، Uniswap و BNB همگی خود را در قرمز می بینند، البته نه چندان.