بیت کوین بیش از 29000 دلار است، اکثر آلت کوین ها در میان نوسانات بازار در حال معامله اندک هستند

Cardano، Polygon، Cosmos، Uniswap، Cronos و Elrond در روز پنجشنبه در کنار BTC و ETH افزایشی ثبت کردند.

کریپتوکارنسی یک ارز دیجیتال غیرقانونی است، نه یک ارز قانونی و در معرض خطرات بازار است. اطلاعات ارائه شده در این مقاله به معنای توصیه مالی، مشاوره تجاری یا هر گونه توصیه یا توصیه دیگری نیست که توسط NDTV ارائه یا تأیید شده است. NDTV مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از هر گونه سرمایه گذاری بر اساس توصیه ها، پیش بینی ها یا سایر اطلاعات موجود در مقاله ندارد.

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

ارزش اتر در روز پنجشنبه 1.75 درصد افزایش یافت. پس از یک شکست جزئی از نظر ارزش در این هفته، اتر توانسته است دوباره به حالت ریکاوری بازگردد. ارزش معاملات فعلی آن بر اساس ردیاب قیمت ارزهای دیجیتال گجت 360، 1903 دلار (تقریباً 15.5 میلیون روپیه) است.

Cartesi، Dia و Status نیز موفق شدند با سودهای جزئی، سبزها را در نمودارهای کریپتو حفظ کنند.

بیت کوین روز چهارشنبه افزایش یافت زیرا روایت «نه کلیدهای شما، نه پول شما» با سقوط First Republic Bank دوباره شعله ور شد و زیبایی سیستم غیرمتمرکز پول نقد بیت کوین P2P را برجسته کرد. افزایش قیمت بیت کوین به زنجیره باخت پنج روزه خود پایان داد و به روند صعودی خود در آوریل و 2021 ادامه داد و به بالاترین سطح 10 ماهه نزدیک به 31,000 دلار (تقریباً 25.3 میلیون روپیه) رسید. راجاگوپال منون، معاون وزیر ایکس به گجت 360 گفت: اتریوم نیز در روز گذشته هفت درصد رشد کرد.

سولانا، پولکادوت، لایت کوین، بایننس دلار و ترون نیز روز چهارشنبه ضرر کردند.


شیائومی گوشی هوشمند پرچمدار خود با محوریت دوربین شیائومی 13 اولترا را عرضه کرد، در حالی که اپل اولین فروشگاه خود را در این هفته در هند افتتاح کرد. ما درباره این پیشرفت‌ها و همچنین گزارش‌های دیگر در مورد شایعات مرتبط با گوشی‌های هوشمند و موارد دیگر در Orbital، پادکست Gadgets 360 صحبت می‌کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.

بازار کریپتو در چند روز اخیر با کندی معامله می‌شود. بیت کوین در روز پنجشنبه با سود ناچیز 1.02 درصدی به 28958 دلار (تقریباً 23.6 میلیون روپیه) معامله شد. گران‌ترین ارز رمزنگاری‌شده توانست پس از تقریباً سه روز نوسانات مختلف قیمت، به مرز 30000 دلار (تقریباً 24.5 میلیون روپیه) نزدیک‌تر شود. قیمت فعلی آن در هر دو بورس داخلی و بین المللی مشابه است. در 24 ساعت گذشته، قدیمی‌ترین ارز دیجیتال از نظر قیمت 608 دلار (تقریبا 50000 روپیه) افزایش یافت.

در همین حال، دسته‌ای از آلت‌کوین‌های جریان اصلی با ضرر مواجه شدند که شامل تتر، بایننس کوین، کوین USDC، ریپل و دوج‌کوین می‌شود.

ارزش گذاری بازار جهانی کریپتو در روز پنجشنبه از پله های قیمتی 1.33 درصد صعود کرد. طبق CoinMarketCap، ارزش بخش کریپتو در زمان نگارش این مقاله به 1.20 تریلیون دلار (تقریباً 97,99,660 کرور) رسید.