بیت کوین در بحبوحه هرج و مرج بخش بانکی به بیش از 30000 دلار رسید. ETH به اکثر آلتکوین ها در سود می پیوندد

ارزش بازار جهانی کریپتو در 24 ساعت گذشته 1.55 درصد افزایش یافت. CoinMarketCap نشان داد که در زمان نگارش این مقاله، ارزش بازار ارزهای دیجیتال 1.27 تریلیون دلار (تقریباً 1,04,48,534 کرور) بود.

کریپتوکارنسی یک ارز دیجیتال غیرقانونی است، نه یک ارز قانونی و در معرض خطرات بازار است. اطلاعات ارائه شده در این مقاله به معنای توصیه مالی، مشاوره تجاری یا هر گونه توصیه یا توصیه دیگری نیست که توسط NDTV ارائه یا تأیید شده است. NDTV مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از هر گونه سرمایه گذاری بر اساس توصیه ها، پیش بینی ها یا سایر اطلاعات موجود در مقاله ندارد.

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع هر دو memecoins Dogecoin و Shiba Inu نیز در روز چهارشنبه سود کمی کسب کردند.

اینها شامل Cosmos، Litecoin، Flex، و Circuits of Value در میان دیگران است.


در حالی که به نظر می رسد حرکت کلی بازار در یک منحنی صعودی است، برخی از ارزهای رمزپایه هنوز در تلاش برای عبور از ضررهای خود هستند.

اکثر ارزهای دیجیتال در روز چهارشنبه به دنبال افزایش قابل توجهی که توسط دو ارز دیجیتال برتر تجربه کردند، به سمت سود نمودار قیمت کریپتو شناور شدند.

اینها شامل استیبل کوین‌های تتر، دلار کوین، ریپل و بایننس دلار در کنار کاردانو، پولیگون و سولانا هستند.

استخرهای استیک مایع روی اتریوم پس از ارتقاء بلاک چین در شانگهای شاهد افزایش فعالیت بوده است. راجاگوپال منون، معاون وزیرX، به گجتز 360 گفت و به دلایل دیگری که باعث شد بازار کریپتو با افزایش رشد همراه باشد، گفت: بانک‌های چینی نیز تمایل خود را برای پیوستن به رقبای ارزهای دیجیتال APAC از طریق مشارکت با کسب‌وکارهای دارایی دیجیتال مجازی نشان داده‌اند.

از زمانی که سه بانک در ایالات متحده طی یک هفته در ماه گذشته متوالی سقوط کردند، بازار کریپتو در حال افزایش سود بوده است. با توجه به تمایل سرمایه گذاران به بیت کوین، دارایی کریپتو اخیراً بالاترین ارزش خود را در حداقل هشت ماه گذشته ثبت کرده و توانسته سود خود را حفظ کند. در روز چهارشنبه، ۱۹ آوریل، بیت کوین ۲.۶۵ درصد سود داشت و در مبادلات ملی و بین‌المللی به قیمت ۳۰۲۲۲ دلار (تقریباً ۲۴.۸ میلیون روپیه) معامله شد. در 24 ساعت گذشته، بیت کوین توانست 870 دلار (تقریبا 71422 روپیه) افزایش یابد و چندین آلتکوین را در نمودار قیمت بالا ببرد.

«به نظر می‌رسد سرمایه‌گذاران در حال تجدید اشتیاق برای دارایی‌هایی هستند که ارزش خود را حفظ می‌کنند، حتی با از بین رفتن نگرانی‌ها در مورد صنعت بانکداری. به زودی، مقاومت بعدی بیت کوین در سطح 30500 دلار (تقریباً 25 لک) خواهد بود تا به حرکت صعودی خود ادامه دهد، در حالی که انتظار می رود حمایت در سطح 29،800 دلار (تقریباً 24.4 میلیون روپیه) باشد. در همین حال، اتریوم از زمان ارتقاء شانگهای به تقویت سود خود در برابر بیت کوین ادامه داده است. ادول پاتل، مدیر عامل پلتفرم سرمایه گذاری ارز دیجیتال Mudrex به گجتز 360 گفت که آیا ETH در روزهای آینده عملکرد بهتر خود را نسبت به BTC حفظ خواهد کرد یا خیر، باید دید.

اتر در سمت سودآوری نمودار قیمت به بیت کوین پیوست. با افزایش 0.60 درصدی، ارزش ETH در زمان نگارش مقاله به 2093 دلار (تقریباً 1.7 لک) رسید.