بیت کوین در نردبان قیمت اندکی پایین می آید، نزولی جزئی بازار بیشتر آلت کوین ها را تحت تأثیر قرار می دهد

اینها عبارتند از بیت کوین پیچیده، مونرو، بیت کوین کش و Aave.


شرکت‌های گوشی‌های هوشمند بسیاری از دستگاه‌های قانع‌کننده را در سه ماهه اول سال 2023 روانه بازار کرده‌اند. برخی از بهترین تلفن‌های عرضه شده در سال 2023 که امروز می‌توانید بخرید کدامند؟ ما در این مورد در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.

اتر از نردبان قیمت پایین آمد و در یک حرکت متعارف از بیت کوین عقب ماند. اتریوم در حال حاضر با قیمت 1892 دلار (تقریباً 1.55 میلیون روپیه) پس از مشاهده کاهش یک درصدی معامله می شود.

نزدیک به ارتقای خود در شانگهای برای 12 آوریل، اتر در 5 آوریل به 1910 دلار (تقریبا 1.5 میلیون روپیه) به بالاترین سطح هشت ماهه خود رسید. این نشان می دهد که ETH تعادل بهتری را از نظر حفظ موقعیت بازار سالم، به ویژه در مقایسه با بیت کوین حفظ کرده است.

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال در 24 ساعت گذشته نزدیک به یک درصد کاهش یافته است. ارزش بخش جهانی در زمان نگارش بر اساس CoinMarketCap به 1.19 تریلیون دلار (تقریبا 97,51,197 کرور) رسید.

Polygon، Polkadot، Tron و Avalanche نیز شاهد ضرر و زیان بودند.

شیبا اینو نیز به تجارت با ضرر ادامه داد.

جالب اینجاست که با وجود اینکه ایلان ماسک آشکارا لوگوی پرنده آبی توییتر را با آرم سگ Dogecoin جایگزین کرد، Dogecoin نتوانست توجه سرمایه گذاران را جلب کند. ارزش DOGE در روز چهارشنبه با 5.85 درصد کاهش به 0.092 دلار (تقریباً 7.50 روپیه) معامله شد.

طبق ردیاب قیمت کریپتو توسط Gadgets 360، اکثر آلت کوین ها در قسمت ضرر لیست ها به BTC و ETH پیوستند.

کریپتوکارنسی یک ارز دیجیتال غیرقانونی است، نه یک ارز قانونی و در معرض خطرات بازار است. اطلاعات ارائه شده در این مقاله به معنای توصیه مالی، مشاوره تجاری یا هر گونه توصیه یا توصیه دیگری نیست که توسط NDTV ارائه یا تأیید شده است. NDTV مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از هر گونه سرمایه گذاری بر اساس توصیه ها، پیش بینی ها یا سایر اطلاعات موجود در مقاله ندارد.

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

بازار کریپتوکارنسی که در این چند روز گذشته سوار بر اسبی بلند بوده است، در روز چهارشنبه، 6 آوریل، یک افت جزئی را ثبت کرد. قیمت بیت کوین 2.04 درصد کاهش یافت تا به 28050 دلار (تقریباً 22.9 میلیون روپیه) معامله شود. این نشان دهنده ضرر 531 دلاری (تقریباً 43525 روپیه) نسبت به قیمت روز گذشته برای قدیمی ترین و گران ترین ارز دیجیتال موجود است. زیان کوچک اما قابل توجهی که BTC متحمل شد، بر قیمت‌گذاری سایر ارزهای رمزپایه تأثیر گذاشت، که بیشتر آنها در روز چهارشنبه با رنگ قرمز معامله می‌شوند.

اینها شامل استیبل کوین‌هایی مانند تتر، USD Coin، Ripple و Binance USD در کنار لایت‌کوین و سولانا هستند.

در میان نوسانات بازار، تنها چند آلتکوین در روز چهارشنبه توانستند سود کنند.

Rajagopal Menon، معاون وزیرX به Gadgets 360 گفت: «شرکت داده‌های رمزنگاری Amberdata پیشنهاد می‌کند که ارائه نقدینگی توکن به برنامه‌های DeFi می‌تواند سودآورتر از نگهداری توکن‌ها باشد، اما ارائه‌دهندگان نقدینگی باید از دست دادن دائمی و سایر خطرات را برطرف کنند.