بیت کوین زیر 17000 دلار باقی می ماند، چندین آلت کوین سودهای کوچکی را مشاهده می کنند: جزئیات

در همین حال، چندین ارز دیجیتال در روز پنجشنبه با ضرر مواجه شدند. اینها عبارتند از بایننس کوین، کاردانو، پولیگون، پولکادوت و لایت کوین.

استیبل کوین‌هایی مانند تتر، USD Coin و Binance USD نیز افزایش جزئی قیمت را ثبت کردند.

کل بازار کریپتو در 24 ساعت گذشته 0.26 درصد رشد کرد. طبق CoinMarketCap، ارزش بخش 810 میلیارد دلار (تقریبا 67,08,914 کرور) است.

قابل توجه است که با وجود عملکرد ضعیف بیت کوین، پذیرش خرده فروشی آن در حال افزایش است. تیم تحقیقاتی CoinDCX به Gadgets 360 گفت: «پذیرش بیت کوین به بالاترین حد خود رسید و رکورد 17 درصد از کل عرضه در گردش توسط آدرس هایی با کمتر از 10 بیت کوین در کیف پول نگهداری می شد.

Solana، Uniswap، LEO، Wrapped Bitcoin، Chainlink و Monero معاملات خود را با سودهای اندک اما قابل توجه آغاز کردند.

بیت کوین روز پنجشنبه با سود ناچیز 0.21 درصدی افتتاح شد، زیرا بازار کریپتو، که تقریباً یک ماه است در مقیاس ارزش پایین مانده است، شروع به نشان دادن نشانه هایی از بهبودی کرده است. در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین 16853 دلار (تقریباً 13.9 میلیون روپیه) قیمت دارد. این چهارمین روز متوالی است که بیت کوین نمی تواند از قیمت 17000 دلار (تقریباً 14 میلیون روپیه) عبور کند، اگرچه قبل از گزارش اعتماد مصرف کننده ایالات متحده در روز چهارشنبه، برای مدت کوتاهی از این رقم بالاتر رفت. در صرافی های بین المللی مانند Binance و CoinMarketCap نیز، بیت کوین 0.21 درصد افزایش قیمت داشت تا در همان نقطه قیمت معامله شود.

علیرغم شتاب کند، ما شاهد پذیرش فزاینده در میان بازیگران بزرگتر برای اکوسیستم کریپتو هستیم. ویزا از طرح پرداخت خودکار اتریوم از کیف پول های خودسرپرستی پشتیبانی می کند که به کاربران امکان می دهد پرداخت های مکرر قبض را تنظیم کنند. با تبادل غیرمتمرکز، Uniswap با Moonpay، یک شرکت فین‌تک شریک شد تا به کاربران اجازه دهد ارزهای دیجیتال را از طریق کارت‌های نقدی، کارت‌های اعتباری و حواله‌های بانکی خریداری کنند. تیم CoinDCX افزود: مرسدس بنز، یکی از بزرگ‌ترین خودروسازان، اخیراً برای پنج درخواست علامت تجاری مرتبط با متاورس و NFT ثبت نام کرده است.


اتر بیت کوین را دنبال کرد تا در روز پنجشنبه سودهای کوچکی را ثبت کند. ETH در حال حاضر پس از مشاهده سود 0.55 درصدی بر اساس ردیاب قیمت رمزنگاری Gadgets 360 با قیمت 1213 دلار (تقریباً 1 میلیون روپیه) معامله می شود.

کریپتوکارنسی یک ارز دیجیتال غیرقانونی است، نه یک ارز قانونی و در معرض خطرات بازار است. اطلاعات ارائه شده در این مقاله به معنای توصیه مالی، مشاوره تجاری یا هر نوع توصیه یا توصیه دیگری نیست که توسط NDTV ارائه یا تأیید شده است. NDTV مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از سرمایه گذاری بر اساس توصیه ها، پیش بینی ها یا سایر اطلاعات موجود در مقاله ندارد.

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع