بیت کوین نزدیک به 28900 دلار، استیبل کوین ها پس از اعلام یک افزایش دیگر نرخ بهره توسط ایالات متحده کاهش یافت

کل بازار کریپتو در 24 ساعت گذشته 1.65 درصد رشد کرد. طبق CoinMarketCap، ارزش بخش کریپتو به 1.65 تریلیون دلار (تقریبا 9774533 کرور) رسید.

بیت کوین پس از افزایش ۲۵ واحدی نرخ بهره توسط فدرال رزرو ایالات متحده بهبود یافت. استراتژیست‌ها پیشنهاد می‌کنند که بحران جاری بانکی ایالات متحده، قیمت کریپتو را افزایش می‌دهد، زیرا یکی دیگر از ورشکستگی‌های بانکی در پیش است. راجاگوپال منون، معاون وزیر ایکس به گجتز 360 گفت: سرمایه‌گذاران تأثیر تعداد اشتغال ایالات متحده بر کریپتوهای روز جمعه را نیز زیر نظر خواهند داشت.

استیبل کوین‌های متصل به دلار آمریکا در روز پنجشنبه افت ارزشی را ثبت کردند. اینها عبارتند از Tether، USD Coin، Ripple و Binance USD.

صاحبان صنعت معتقدند که بازار کریپتو تنها در روزهای آینده رشد خواهد کرد، به خصوص به دلیل آخرین ناآرامی های بانکی در ایالات متحده و داده های شغلی ضعیف تر از حد انتظار در آنجا.

بایننس کوین، کاردانو، پولیگون، سولانا، پولکادوت و لایت کوین – همگی سودهای جزئی ثبت کردند.

ترون، بیت کوین کش، کرونوس، الروند و بیت کوین اس وی نیز در کنار استیبل کوین ها ضررهایی را ثبت کردند.

رشد اندک برای اکثر آلتکوین ها در پس زمینه افزایش دیگری در نرخ بهره است که ایالات متحده در 3 می برای مبارزه با تورم در آنجا اعلام کرد.

کریپتوکارنسی یک ارز دیجیتال غیرقانونی است، نه یک ارز قانونی و در معرض خطرات بازار است. اطلاعات ارائه شده در این مقاله به معنای توصیه مالی، مشاوره تجاری یا هر نوع توصیه یا توصیه دیگری نیست که توسط NDTV ارائه یا تأیید شده است. NDTV مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از سرمایه گذاری بر اساس توصیه ها، پیش بینی ها یا سایر اطلاعات موجود در مقاله ندارد.

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

بیت کوین که تنها چند روز پیش از مرز 30000 دلار (تقریباً 23.6 میلیون روپیه) عبور کرد، اکنون دوباره در تلاش است تا آن نقطه قیمت را پس بگیرد. گران‌ترین ارز رمزنگاری‌شده موفق شد در روز پنج‌شنبه، ۴ می، سود کمی ۱.۶۰ درصدی کسب کند. در زمان نگارش این مقاله، ارزش معاملات بیت‌کوین در هر دو صرافی ملی و بین‌المللی به ۲۸۹۸۶ دلار (تقریباً ۲۳.۶ میلیون روپیه) رسید. در 24 ساعت گذشته، ارزش بیت کوین 528 دلار (تقریباً 43140 روپیه) افزایش یافت.

اتر در روز پنجشنبه از نظر قیمت 1.90 درصد افزایش یافت و به 1898 دلار (تقریباً 1.55 میلیون روپیه) معامله شد. ارزش اتر در 24 ساعت گذشته 38 دلار (تقریباً 3104 روپیه) افزایش یافته است.

علاوه بر این، نرخ هش بیت کوین به تازگی به 439 اگزاهش در ثانیه افزایش یافته است و تعداد تراکنش های پردازش شده در بلاک چین بیت کوین در یک روز از 682000 فراتر رفته است که نشان دهنده قدرت و ثبات شبکه و افزایش پذیرش بیت کوین برای موارد استفاده مختلف است. تیم تحقیقاتی در صرافی رمزنگاری CoinDCX به Gadgets 360 گفت.


Vivo X90 Pro بالاخره در هند معرفی شد، اما آیا گوشی هوشمند پرچمدار این شرکت برای سال 2023 نسبت به نسل قبلی خود به ارتقای کافی مجهز شده است؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.

در همین حال، ارزهای دیجیتالی که موفق به مشاهده سود شدند، با سودهای اندک تسویه حساب کردند.