تاریخ انتشار فصل 1 Diablo IV برای 20 ژوئیه تعیین شد: خط کوئست بدخیم، ساختمان های شکسته، بیشتر

آپدیت فصل 1 مورد انتظار Diablo IV در تاریخ 20 ژوئیه منتشر خواهد شد، یعنی تقریباً یک ماه و نیم از زمانی که بازی با نقدهای مثبت عرضه شد. این به‌روزرسانی که «فصل بدخیم» نامیده می‌شود، در جریان پخش زنده برنامه‌نویس، که اوایل روز جمعه برگزار شد، نشان داده شد و جزئیات ماموریت‌ها، آیتم‌های جدید و تمرکز بیشتر روی پاس نبرد آن را نشان داد. همانطور که از عنوان پیداست، فصل آینده یک خط جستجوی کاملاً جدید را معرفی می کند که در آن قلمرو Sanctuary به آرامی توسط طاعون خراب می شود و همه موجودات زنده را به هیولاهای بدخیم با قدرت های جدید تبدیل می کند. فصل بعد از کمپین اصلی Diablo 4 است که در آن شما لیلیث، دختر نفرت را برای خلاصی از شر Sanctuary شکست دادید و به عنوان یک داستان فرعی در دنیای باز عمل می کند. فصل در ساعت 10:30 شب IST / 10 صبح PT شروع می شود.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

از آنجایی که یک نفرین تهاجمی دامنه خود را در پناهگاه Diablo IV گسترش می‌دهد، بازیکن در سطح 1 به کیوواشاد احضار می‌شود تا با شخصیت جدید Cormand، کشیش سابق کلیسای جامع نور، ملاقات کند، که وظیفه جدید کندن قلب‌های آلوده را به ما محول می‌کند. موجودات بدخیم را بیرون بیاوریم و از آنها برای افزایش قدرت خود استفاده کنیم. هیولاهای نخبه ای که در جهان پیدا می کنید، شانس تخم ریزی به عنوان نسخه بدخیم را دارند، که پس از شکست، یک قلب بدخیم آشکار را رها می کند. شما می توانید با این آیتم تعامل کنید تا مراسمی را شروع کنید که نسخه ای حتی قدرتمندتر از دشمن نخبه را ایجاد می کند که توسط گروهی از اوباش فاسد احاطه شده است. هنگامی که آن را بکشید – بله، دو برابر کار است – یک قلب قفس به دست می آورید، که اساساً مانند یک جواهر عمل می کند که می تواند در حلقه ها یا طلسم ها شکاف داده شود تا به شدت قدرت شما را افزایش دهد. این راهی است که می‌توانید «ساخت‌های احمقانه و شکسته جدید» ایجاد کنید که توسعه‌دهندگان امیدوارند به درستی متعادل باشند.

بررسی Diablo IV

سفر فصل 1 در هفت فصل پخش خواهد شد که هر کدام مجموعه ای از اهداف و پاداش های خاص خود را دارد و از طریق آیتم های جدید و فاور. مورد دوم برای پیشبرد نبرد پاس Diablo 4 بسیار مهم است و به شما کمک می‌کند قفل پاداش‌ها را باز کنید – هر چه بیشتر لطف کنید، سطوح بیشتری را باز می‌کنید. همچنین لازم به ذکر است که دو نوع پاس نبرد در اینجا وجود دارد – یک ردیف رایگان که در آن همه می‌توانند در بازی تقویت شوند و یک ردیف Premium پولی که جوایز آن همه لوازم آرایشی است. پس از راه‌اندازی، Diablo IV صرفاً یک فروشگاه درون‌بازی را نشان داد که به سادگی حاوی پوسته‌ها بود، و بازی هرگز شما را برای خرید هیچ یک از آنها فریب نمی‌داد. امیدواریم با تمرکز Blizzard Entertainment بر گسترش بازی در سال های آینده، این روند ادامه یابد. این استودیو در حال حاضر دو توسعه در حال توسعه فعال دارد.

Diablo IV برای PC (از طریق Battle.net)، PS4، PS5، Xbox One و Xbox Series S/X منتشر شده است.

در طول فصل 1 Diablo IV، تمام قطره‌های حلقه و طلسم با سوکت‌های رنگی – قرمز، آبی یا زرد – عرضه می‌شوند که فقط قدرت قلب‌های مشابه رنگ را می‌پذیرند. شما نمی توانید یک قلب قرمز را در یک سوکت آبی جفت کنید، زیرا بازی بازیکنان را هدایت می کند تا به دنبال رنگ های خاصی از آیتم ها باشند. شاید اگر در شکار خود به اندازه کافی خوش شانس باشید، چهارمین رنگ مرموز قلب را پیدا کنید که می تواند روی هر جواهراتی قرار بگیرد. در مجموع 32 قدرت قلب بدخیم برای جمع آوری وجود دارد، البته با ادامه بازی با نسخه های قوی تر از آن ها مواجه خواهید شد. سپس هر قلب قدیمی و بی فایده ای را می توان به مواد ساختنی تقسیم کرد که می توان از آنها برای ایجاد Invoker استفاده کرد. پس از اتمام کمپین فصل 1 Diablo IV، در یک تونل بدخیم، می‌توانید از اینها استفاده کنید، جایی که می‌توانید قلب‌های تضمین شده را شکار کنید. به یاد داشته باشید: قلب های بدخیم زمانی که در جهان ماوراء الطبیعه جستجو می شوند بسیار نادر هستند.