تاریخ بازگشایی گلکسی سامسونگ برای 26 ژوئیه تعیین شد، شرکتی که گلکسی زد فلیپ 5 را معرفی کرد

با این حال، Galaxy Z Flip 5 تنها دستگاهی نیست که سامسونگ قرار است در رویداد بعدی Unpacked از آن رونمایی کند. همچنین انتظار می‌رود که این شرکت گلکسی فولد 5 بزرگ‌تر را عرضه کند که ظاهراً طراحی آشنا با لولای جدید دارد. همچنین انتظار می‌رود این شرکت از نسل بعدی سری گلکسی تب اس 9 و جزئیات تبلت‌ها، مانند مشخصات و رنگ‌های آن‌ها که اخیراً به‌صورت آنلاین به بیرون درز کرده است، رونمایی کند.

جدا از تلفن‌ها و تبلت‌های تاشو، سامسونگ همچنین قرار است گلکسی واچ 6 و گلکسی واچ 6 کلاسیک را در رویداد بعدی Unpacked معرفی کند. ظرفیت باتری هر دو ساعت هوشمند اخیرا فاش شده است و گفته می شود که نمایشگرهای بزرگتری نسبت به مدل های قبلی خود دارند.

مواد تبلیغاتی سامسونگ برای رویداد بعدی گلکسی آنپکد، راه اندازی گلکسی زد فلیپ 5 را که انتظار می رود به عنوان جانشین گلکسی زد فلیپ 4 که سال گذشته وارد بازار شد، معرفی شود. تصویری از شبح یک تلفن تاشو به سبک تاشو در بالای متنی نشان داده شده است که روی آن نوشته شده است: «به طرف مقابل بپیوندید». امسال، گلکسی فلیپ 5 آینده سامسونگ دارای صفحه نمایش پوششی بسیار بزرگتری خواهد بود و با رقیب موتورولا که اخیراً به بازار عرضه شده، Razr 40 Ultra رقابت خواهد کرد.

در یک بیانیه مطبوعاتی در روز پنجشنبه، سامسونگ اعلام کرد که رویداد بعدی Galaxy Unpacked در تاریخ 26 جولای در سئول برگزار خواهد شد. این رویداد از ساعت 4:30 بعدازظهر IST آغاز می شود و از طریق وب سایت شرکت و کانال یوتیوب این شرکت به صورت زنده پخش می شود. این دومین رویداد Samsung Galaxy Unpacked در سال خواهد بود – این شرکت پرچم‌دار سری گوشی‌های هوشمند گلکسی S23 خود را در اولین رویداد معرفی در فوریه معرفی کرد.

Samsung Galaxy Unpacked قرار است در هفته آخر جولای برگزار شود و شرکت کره جنوبی اکنون تاریخ رویداد بعدی معرفی خود را تایید کرده است. انتظار می‌رود این شرکت جدیدترین گوشی‌های تاشو خود، گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 را در کنار سری گلکسی تب اس 9 عرضه کند. در همین حال، انتظار می رود که این شرکت از لوازم جانبی جدیدی مانند سری Galaxy Watch 6 و هدفون Galaxy Buds 3 TWS نیز رونمایی کند. برخلاف رویدادهای قبلی Galaxy Unpacked که در کشورهای اروپایی و ایالات متحده برگزار شد، سامسونگ رویداد بعدی Galaxy Unpacked را در سئول کره جنوبی میزبانی خواهد کرد.


از Nothing Phone 2 گرفته تا Motorola Razr 40 Ultra، انتظار می رود چندین گوشی هوشمند جدید در ماه جولای معرفی شوند. ما درباره همه هیجان‌انگیزترین گوشی‌های هوشمند که در این ماه عرضه می‌شوند و بیشتر در آخرین قسمت Orbital، پادکست Gadgets 360 صحبت می‌کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

انتظار می رود سری گلکسی واچ 6 بر روی تراشه Exynos W930 این شرکت اجرا شود و از اعلان های ریتم نامنظم قلب پشتیبانی کند. علاوه بر این دستگاه‌ها، انتظار می‌رود این شرکت هدفون Galaxy Buds 3 TWS را در رویداد Galaxy Unpacked اواخر این ماه عرضه کند.