تاریخ راه اندازی رسمی Lava Blaze Pro، رنگ های مورد علاقه: جزئیات

گزارش اخیر GSMArena همچنین رندرهای ادعایی Lava Blaze Pro را به بیرون درز کرده است. همانطور که گفته شد، رندرهای فاش شده اشاره می کنند که این گوشی در چهار گزینه رنگی مختلف عرضه خواهد شد و همچنین اشاره ای به طراحی پشتی دستگاه دارد. رندرها حاکی از یک واحد دوربین سه گانه پشتی 50 مگاپیکسلی است که در گوشه سمت چپ بالای گوشی چیده شده است. گفته می شود Lava Blaze Pro از زوم 6 برابری پشتیبانی می کند. طبق گزارش، صفحه نمایش 6.5 اینچی HD+ با بریدگی سوراخ دار خواهد بود. انتظار می رود باتری 5000 میلی آمپر ساعتی آن را حمل کند.

گوشی هوشمند آینده لاوا در اوایل ماه جاری مورد بررسی قرار گرفت، جایی که این شرکت از راه اندازی یک تلفن هوشمند جدید “Pro” در کشور خبر داد. این توییت همچنین با شعار “به زودی” منتشر شد. تصویر پوستر گوشی را با یک اسکنر اثر انگشت در کناره نمایش می داد. اگرچه این شرکت هنوز این نام را تأیید نکرده است، اما تا حد زیادی حدس زده می شود که این گوشی می تواند Lava Blaze Pro باشد.

گفته می شود Lava Blaze Pro جانشین Lava Blaze خواهد شد که در ماه ژوئیه در هند با قیمتی معادل روپیه عرضه شد. 8699 برای مدل 3 گیگابایت رم + 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی. این در رنگ های مشکی شیشه ای، آبی شیشه ای، سبز شیشه ای و قرمز شیشه ای ارائه می شود.


امروزه خرید یک گوشی هوشمند 5G مقرون به صرفه معمولاً به این معنی است که در نهایت “مالیات 5G” پرداخت می کنید. این برای کسانی که به دنبال دسترسی به شبکه های 5G به محض راه اندازی هستند چه معنایی دارد؟ در قسمت این هفته بدانید. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

تاریخ عرضه رسمی Lava Blaze Pro و گزینه های رنگی اعلام شده است. انتظار می رود گوشی آینده این شرکت هندی اوایل هفته آینده وارد بازار شود. این گوشی هوشمند در چهار رنگ مختلف عرضه خواهد شد. لاو در اوایل این هفته از ورود این گوشی از طریق پستی در شبکه های اجتماعی بدون فاش کردن نام آن کنایه زده بود. رندرهای فاش شده از Lava Blaze Pro گزینه های رنگی متعدد و دوربین پشتی سه گانه 50 مگاپیکسلی را نشان می دهد. می تواند توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی شود.

لاوا در توییت اخیر خود در صفحه رسمی خود اعلام کرده است که اسمارت‌فون Lava آتی آن، Lava Blaze Pro، در 20 سپتامبر عرضه خواهد شد. اگرچه نام رسمی این رنگ هنوز ذکر نشده است، اما به نظر می رسد در سایه های آبی، طلایی، سبز نعنایی و زرد خردلی باشد. ویدئوی تیزر همچنین تنظیمات دوربین پشت سه گانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی را نشان می دهد.