تاریخ عرضه آنر X40 GT برای 13 اکتبر تعیین شده است، با Snapdragon 888 SoC تیز شده است

Honor X40 GT جدید در تاریخ 13 اکتبر در چین عرضه خواهد شد. طبق یک پوستر تیزر به اشتراک گذاشته شده (به زبان چینی) توسط این شرکت در Weibo، رویداد معرفی ساعت 7:30 بعد از ظهر به وقت محلی (5:00 بعدازظهر IST) برگزار خواهد شد. همانطور که گفته شد، Honor X40 GT با پردازنده Qualcomm Snapdragon 888 در زیر کاپوت آزمایش شده است. تیزر رسمی همچنین یک حلقه دوربین بزرگ در پشت با سه سنسور و فلاش LED و همچنین مارک GT را نشان می دهد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.
آنر X40 GT قرار است در 13 اکتبر وارد بازار شود. شرکت مستقر در شنژن روز دوشنبه، از طریق Weibo، ورود گوشی هوشمند جدید سری X آنر به کشور خود را تایید کرد. Honor همچنین پوسترها و ویدئوهایی را در پلتفرم میکروبلاگینگ چینی به اشتراک گذاشته است که طراحی گوشی جدید متمرکز بر بازی را با جزئیات و مشخصات کمی نشان می دهد. گفته می شود که Honor X40 GT از پردازنده Qualcomm Snapdragon 888 بهره می برد. علاوه بر این، تصاویر زنده از گوشی به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است که به طراحی صفحه نمایش سوراخ دار اشاره دارد.

پیش رزرو Honor X40 GT در حال حاضر در وب سایت Honor Mall و خرده فروشان آنلاین بزرگ از جمله Tmall، Suning، Douyin و Jingdong انجام می شود. با این حال، جزئیات قیمت و سایر مشخصات دستگاه آینده در حال حاضر مشخص نیست.

Tipster Digital Chat Station رندرهای عملی ادعایی از Honor X40 GT را در Weibo منتشر کرد. تصاویر زنده فاش شده گوشی را در سایه مشکی با طراحی صفحه نمایش سوراخ دار نشان می دهد. تصاویر همچنین جزیره دایره ای شکل در پشت را تایید می کنند. علاوه بر این، دکمه پاور و دکمه های تنظیم صدا در ستون فقرات سمت چپ گوشی هوشمند دیده می شوند.

آنر X40 GT احتمالاً بالاتر از Honor X40 که اخیراً در چین عرضه شده است، قرار خواهد گرفت. قیمت Honor X40 برای نسخه پایه با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی 1499 یوان (تقریباً 17100 روپیه) تعیین شده است. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز است و از تراشه هشت هسته ای Qualcomm Snapdragon 695 به همراه حداکثر 12 گیگابایت رم و حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می کند. Honor X40 دارای دوربین دوگانه پشتی با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و سنسور 2 مگاپیکسلی است. باتری 5100 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 40 واتی دارد.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

تریلر فصل سوم Star Trek: Picard از شخصیت شرور جدید Vadic رونمایی می کند





منبع