تاریخ عرضه رسمی Vivo X90s تایید شد. جزئیات حافظه رم و فضای ذخیره سازی اشاره شده است

Vivo X90s اخیراً توسط معاون رئیس و مدیر کل استراتژی محصول شرکت مورد توجه قرار گرفت. گفته شده بود که این گوشی هوشمند جدید با تراشه MediaTek Dimensity 9200+ کار می کند. در اطلاعیه ای امروز، این شرکت تاریخ عرضه Vivo X90s را تایید کرده است. این گوشی در هفته آینده در چین عرضه خواهد شد. در همین حال، یکی از کارشناسان اطلاعات رم و حافظه‌ی ذخیره‌سازی گوشی هوشمند آینده را پیشنهاد کرده است که شباهت‌های طراحی با Vivo X90 و Vivo X90 Pro دارد.

با به اشتراک گذاشتن نگاهی اجمالی به طراحی گوشی هوشمند آینده، تایید شد که این گوشی هوشمند حداقل یک نوع رنگ سفید خواهد داشت. پنل پشتی نیز دارای دوربین های سه گانه پشتی با برند زایس به همراه فلاش LED است.

گزارش قبلی گفته بود که Vivo X90s می تواند اتصال Wi-Fi 7 را ارائه دهد. انتظار می‌رود این گوشی در پنج رنگ مشکی، آبی، سبز، قرمز و سفید عرضه شود.

در همین حال، در یکی دیگر از پست‌های Weibo توسط Tipster Digital Chat Station، اشاره شد که Vivo X90s با رم LPDD5X و حافظه UFS 4.0 در چین عرضه خواهد شد. نسخه رده بالای این گوشی دارای 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. مشاور همچنین پیشنهاد کرده است که این گوشی دارای پردازنده MediaTek Dimensity 9200+ SoC خواهد بود.

روز دوشنبه، ویوو تاریخ عرضه ویوو X90s را در یک پست Weibo به اشتراک گذاشت. این گوشی هوشمند در تاریخ 26 ژوئن، ساعت 2:30 بعد از ظهر به وقت محلی (12 عصر به وقت محلی) در چین عرضه خواهد شد. Jia Jingdong، معاون ویوو و مدیر کل استراتژی محصول، اخیراً از طریق یکی دیگر از پست‌های Weibo، گوشی Vivo X90s را به اشتراک گذاشته است.

مشخصات Vivo X90s نیز قبلاً در لیست TENAA منتشر شده بود و اشاره می‌کرد که این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی خمیده AMOLED با وضوح 1.5K 2800 x 1280 پیکسل است. این لیست پیشنهاد می کند که Vivo X90S با حداکثر 16 گیگابایت رم و حداکثر 1 ترابایت حافظه داخلی عرضه شود.


Vivo X90 Pro بالاخره در هند معرفی شد، اما آیا گوشی هوشمند پرچمدار این شرکت برای سال 2023 نسبت به نسل قبلی خود به ارتقای کافی مجهز شده است؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع