تاریخ عرضه Infinix Smart 7 India برای 22 فوریه تعیین شد. با صفحه نمایش 6.6 اینچی، باتری 6000 میلی آمپر ساعتی

قیمت اینفینیکس اسمارت 7 نیز زیر 100 روپیه تایید شده است. 7500 در هند. با توجه به قیمت، کاربران 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی دریافت خواهند کرد. این گوشی هوشمند سطح پایه با گوشی هایی مانند Moto E13، Poco C50، Redmi A1 و غیره رقابت خواهد کرد.

مشخصات Infinix Smart 7

Infinix Smart 7 به صورت خارج از جعبه، XOS 12 مبتنی بر اندروید 12 را اجرا می کند. صفحه نمایش 6.6 اینچی IPS LCD با وضوح HD + 1612 در 720 پیکسل است. یک بریدگی قطره ای در بالا برای دوربین جلو وجود دارد. صفحه نمایش همچنین حداکثر روشنایی 400 نیت را ارائه می دهد.

در مورد دوربین، این گوشی دارای سنسور دوربین جلو 5 مگاپیکسلی است. در پشت، یک ماژول دوربین مربعی شکل برای دوربین های دوگانه وجود دارد. Infinix Smart 7 دارای سنسور دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و لنز هوش مصنوعی است. یک ماژول فلاش LED نیز در کنار سنسورها قرار دارد. این گوشی هوشمند از فیلمبرداری تا 1080p 30 فریم بر ثانیه پشتیبانی می کند.

در نهایت، Infinix Smart 7 دارای یک اسکنر اثر انگشت در پشت است و از قفل چهره با هوش مصنوعی پشتیبانی می کند. این شرکت هنوز جزئیات پردازنده این گوشی را فاش نکرده است.


سری گوشی‌های هوشمند گلکسی اس 23 سامسونگ در اوایل این هفته عرضه شد و گوشی‌های رده بالای این شرکت کره‌ای در هر سه مدل شاهد چند ارتقاء بودند. در مورد افزایش قیمت ها چطور؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

تایید شده است که Infinix Smart 7 اواخر این ماه در هند عرضه می شود. این شرکت تایید کرده است که گوشی هوشمند مقرون به صرفه جدید خود را در 22 فوریه در هند عرضه می کند. Infinix Smart 7 قبلاً برای بازار جهانی رونمایی شده است. این شرکت همچنین برخی از مشخصات و ویژگی‌های کلیدی اسمارت 7 را به اشتراک گذاشته است. این گوشی با طرحی با الگوی موجی پوشیده شده با اسپری نقره‌ای عرضه می‌شود که دارای 99 درصد امتیاز آنتی‌باکتریایی است. طراحی قاب تخت دارد و دارای یک ماژول دوربین نسبتا بزرگ در پشت است.

در بخش ذخیره سازی، پشتیبانی از افزایش فضای ذخیره سازی تا 2 ترابایت از طریق کارت microSD وجود دارد. مدل هندی Infinix Smart 7 دارای باتری 6000 میلی آمپر ساعتی است. در مقایسه، نسخه جهانی دارای یک باتری استاندارد 5000 میلی آمپر ساعتی است.