تاریخ عرضه Redmi Note 12R Pro برای 29 آوریل تعیین شده است. مشخصات، گزینه های رنگ آزار داده شده است

Redmi Note 12R Pro قرار است در 29 آوریل در چین عرضه شود. خود شرکت تاریخ عرضه را از طریق پست Weibo اعلام کرده است. همچنین طراحی، گزینه های رنگی و همچنین مشخصات کلیدی گوشی هوشمند را قبل از معرفی آن فاش کرده است. این گوشی 5G تا 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی دارد. این گوشی دارای پنل OLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز خواهد بود. این گوشی به سری Redmi Note 12 خواهد پیوست که در اکتبر 2022 در چین عرضه شد.

این شرکت از طریق یک پست Weibo از گزینه های طراحی و رنگ ردمی نوت 12 آر پرو آینده انتقاد کرد. این گوشی قرار است در 29 آوریل در چین عرضه شود. این گوشی در سه رنگ مشکی، سفید و طلایی در دسترس خواهد بود. این دوربین با یک دوربین دوگانه عرضه خواهد شد که سرلوحه آن یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی است. این گوشی همچنین دارای فلاش در پنل پشتی خود به همراه برند Redmi 5G خواهد بود. دکمه پاور و دکمه های تنظیم صدا در سمت راست گوشی قرار دارند که تایید شده است که از اتصال 5G پشتیبانی می کند.

Redmi Note 12R Pro به سری Redmi Note 12 خواهد پیوست که سال گذشته در ماه اکتبر عرضه شد. این سری از سه مدل تشکیل شده است – Redmi Note 12، Redmi Note 12 Pro و Redmi Note 12 Pro+. هر سه گوشی دارای صفحه نمایش OLED، نرخ تازه سازی تا 120 هرتز، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، نسخه سفارشی شده پوسته MIUI 13 شیائومی و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی هستند. با این حال، آنها توسط چیپست های مختلف زیر کاپوت تغذیه می شوند. در حالی که Redmi Note 12 Pro و Redmi Note 12 Pro+ توسط MediaTek Dimensity 1080 SoC تغذیه می‌شوند، مدل وانیلی از یک SoC Snapdragon 4 Gen 1 پشتیبانی می‌کند.


شیائومی گوشی هوشمند پرچمدار خود با محوریت دوربین شیائومی 13 اولترا را عرضه کرد، در حالی که اپل اولین فروشگاه خود را در این هفته در هند افتتاح کرد. ما درباره این پیشرفت‌ها و همچنین گزارش‌های دیگر در مورد شایعات مرتبط با گوشی‌های هوشمند و موارد دیگر در Orbital، پادکست Gadgets 360 صحبت می‌کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

علاوه بر این، این شرکت همچنین برخی از مشخصات کلیدی گوشی از جمله نمایشگر OLED 120 هرتزی با گواهی نور آبی کم SGS برای محافظت از چشم را تایید کرده است. این گوشی هوشمند تا 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی بسته بندی می کند. به گفته این شرکت، این گوشی از یک SoC اسنپدراگون 4 نسل 1 بهره می برد. طبق گفته Redmi، این گوشی در تاریخ 29 آوریل ساعت 10:00 در چین به فروش می رسد.