تامین کننده اپل، فاکسلینک، اعلام کرد که تولید خود را در یک کارخانه هندی پس از آتش سوزی گسترده متوقف کرده است

اپل بلافاصله به درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداد. یکی از مقامات فاکسلینک به تماس ها پاسخ نداد.

برای جزئیات جدیدترین راه اندازی ها و اخبار سامسونگ، شیائومی، ریلمی، وان پلاس، اوپو و سایر شرکت ها در کنگره جهانی موبایل در بارسلون، از مرکز MWC 2023 ما دیدن کنید.



منبع

دو مقام دولتی محلی به رویترز گفتند که فاکسلینک، تامین کننده اپل، تولید را در تاسیسات مونتاژ خود در ایالت آندرا پرادش در جنوب هند متوقف کرده و 400 کارمند خود را پس از آتش سوزی گسترده در روز دوشنبه تخلیه کرده است.

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

در واقع، یکی از مدیران شرکت در اوایل این ماه گفت، در واقع، سالکامپ فنلاند، تامین کننده گروه فناوری آمریکایی اپل، همچنین بنا به گزارش ها به دنبال افزایش دو برابری نیروی کار خود در هند به نزدیک به 25000 نفر در طی 2 تا 3 سال آینده بود.


مدیریت خسارت 200 میلیون ریال برآورد کرده است. وی گفت که 100 کرور در این تاسیسات تلفات جانی نداشته است.

فاکسلینک برای آیفون کابل تولید می کند. جی رامانایا، مسئول اداره خدمات آتش نشانی و واکنش در بلایای منطقه تیروپاتی در ایالت، گفت که تقریباً 50 درصد از ماشین آلات این تأسیسات آسیب دیده و نیمی از ساختمان فروریخته است.

“من مشتاق به تعمیق روابط در بخش فناوری هستم. ایالات متحده رویکردی به نام “رفاقت” را برای تقویت انعطاف پذیری زنجیره تامین خود پیش می برد. ما این کار را با تقویت یکپارچگی با بسیاری از شرکای تجاری مورد اعتماد خود از جمله هند انجام می دهیم. ما این کار را انجام می دهیم. به عنوان مثال، شرکت‌های فناوری مانند اپل و گوگل، تولید تلفن خود را در هند گسترش داده‌اند.” یلن گفت.

او این اظهارات را هنگام صحبت در میزگرد با رهبران تجارت فناوری ایالات متحده و هند در بنگالورو در نشستی تحت ریاست G20 هند بیان کرد.

در همین حال، چند روز پیش، جانت یلن، وزیر خزانه‌داری ایالات متحده گفت که شرکت‌های فناوری مانند اپل و گوگل تولید تلفن خود را در هند گسترش داده‌اند، که این امر الهام بخش بیشتر شرکت‌های آمریکایی برای تعمیق روابط در بخش فناوری با هند است.