تبلیغ‌کنندگان TikTok متعهد می‌شوند که در بحبوحه تهدید تحریم ایالات متحده، به هزینه‌های برنامه‌ها ادامه دهند

بر اساس اعلام شرکت تحقیقاتی Insider Intelligence، علیرغم نگرانی‌ها در مورد مالکیت چینی‌ها، تجارت تبلیغاتی TikTok در سال جاری با رشد 36 درصدی به 6.83 میلیارد دلار (تقریباً 55800 کرور) می‌رسد.

مارک دی ماسیمو، بنیانگذار آژانس خلاقانه DiMassimo Goldstein که با برندهایی مانند Hello Fresh و Samsung کار کرده است، گفت: “TikTok غیرقابل جایگزین است مگر اینکه و تا زمانی که (تبلیغ کنندگان) مجبور به جایگزینی آن شوند.”

روز سه‌شنبه، TikTok گفت که رئیس بخش اعتماد و ایمنی ایالات متحده هفته آینده شرکت را ترک می‌کند و این برنامه را بدون مدیر اجرایی کلیدی که نظارت بر تعدیل محتوا و توسعه ابزارهای ایمنی برای بخشی که داده‌های کاربران ایالات متحده را در خود جای می‌دهد، باقی می‌گذارد.

استفانی استس، مدیر ارشد رسانه ای در آژانس بازاریابی دیجیتال Goodway Group می گوید: «عدم اطمینان زیادی همراه با عدم اطمینان به طور کلی در مورد وضعیت اقتصادی وجود دارد. “شما باید “اگر چه” را در نظر بگیرید.

وی افزود: «هیچ سرایتی که ما شاهد آن هستیم وجود ندارد. اینفلوئنتال با برندهایی از جمله پپسی و NFL کار کرده است.

به گفته کارشناسان تبلیغات، تبلیغ‌کنندگان متعهد هستند که به دلیل محبوبیت بسیار زیاد آن در بین کاربران، علیرغم تهدیدهای ممنوعیت احتمالی در ایالات متحده به دلیل نگرانی‌های امنیت ملی، به هزینه‌های TikTok ادامه دهند.

این استواری در حالی مطرح می‌شود که TikTok که متعلق به شرکت فناوری چینی ByteDance است، پس از ارائه لایحه‌ای که قانون‌گذاران به رئیس جمهور جو بایدن اجازه می‌دهد برنامه‌هایی را که خطرات امنیتی دارند، ممنوع کند، برای جلوگیری از ممنوعیت در ایالات متحده مبارزه می‌کند. اپلیکیشن ویدئویی فرم کوتاه قبلاً از تلفن‌های دولتی در چندین کشور ممنوع شده است.

با این حال، بسیاری از خریداران رسانه‌ای اذعان کردند که تهدید ممنوعیت ایالات متحده، «فیل در اتاق» در هنگام ارائه آگهی‌دهنده خواهد بود.

TikTok گفت که به نگرانی‌های تبلیغ‌کنندگان «در یک گفتگوی باز، مبتنی بر واقعیت و مداوم» رسیدگی می‌کند.

TikTok قرار است در عصر پنجشنبه در نیویورک به عنوان بخشی از NewFronts، یک هفته رویدادهای سالانه که در آن رسانه‌های اجتماعی و پلت‌فرم‌های پخش ویدیو محتوا و ویژگی‌های جدید را برای بازاریابان آشکار می‌کنند، یک ارائه برای تبلیغ‌کنندگان برگزار کند.

© تامسون رویترز 2023


OnePlus به تازگی اولین تبلت خود را در هند به نام OnePlus Pad عرضه کرده است که تنها در رنگ سبز Halo به فروش می رسد. OnePlus با این تبلت وارد قلمرو جدیدی شده است که تحت سلطه iPad اپل است. ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.

دو خریدار رسانه ای در دو آژانس مختلف تبلیغاتی مختلف به رویترز گفتند که بررسی دقیق واشنگتن بر روی این برنامه هنوز بر برنامه های مشتریان آنها در TikTok تأثیر نداشته است. این دو خریدار به شرط ناشناس ماندن صحبت کردند تا در مورد روابط با TikTok صحبت کنند.

TikTok در ارائه خود در روز پنجشنبه قالب تبلیغات جدیدی را معرفی خواهد کرد که به برندها اجازه می دهد تبلیغات را در کنار محتوای ناشران مانند BuzzFeed، Dotdash Meredith و NBCUniversal قرار دهند و 50 درصد از درآمد تبلیغات را به آن ناشران کاهش دهد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

رایان دترت، مدیر اجرایی اینفلوئنشنال، یک شرکت بازاریابی تأثیرگذار، گفت که از مشتریان این شرکت «هیچ‌کدام نمی‌گویند برای TikTok پول خرج نکنید».