گریمز به TechNewsWorld گفت: «این به مدیران ریسک امنیت سایبری یک سازمان بستگی دارد که تعیین کنند آیا خطرات متحمل شده ارزش منافع را دارند یا خیر. “شما نمی خواهید که کاربر نهایی معمولی تصمیم بگیرد که چه چیزی برای سازمان خطرناک است یا نه، بیشتر از اینکه می خواهید یک مسافر معمولی که با هواپیما پرواز می کند.”
ارزش ریسک را دارد؟
اسمایلی اظهار داشت که در برخی موقعیتها، اجازه دادن به برنامههای غیرقابل مدیریت با نظارت برای اطمینان از اجرای بهترین شیوههای مدیریت هویت و پیکربندیهای ایمنتر به جای مواردی که امنیت کمتری دارند، مناسب است.
بر اساس تحقیقات جدیدی که روز سه شنبه منتشر شد، بسیاری از کارگران و مدیران در ایالات متحده و بریتانیا به اعتماد به محل کار بیش از غرامت مالی اهمیت می دهند.
Chiodi توضیح داد که برنامهها غیرقابل مدیریت در نظر گرفته میشوند، زیرا اغلب از اقدامات امنیتی رایج مانند ورود به سیستم واحد و افزودن یا حذف خودکار کاربران پشتیبانی نمیکنند.
یک نظرسنجی از 500 کارگر و مدیر در ایالات متحده و بریتانیا که توسط Osterman Research برای شرکت امنیت سایبری Cerby انجام شد، نشان داد که تقریباً نیمی از شرکتکنندگان (47٪) گفتند که در ازای اعتماد بیشتر کارفرمایان، دستمزدشان را 20 درصد کاهش میدهند.
مایک پارکین، مهندس فنی ارشد در Vulcan Cyber، ارائهدهنده SaaS برای اصلاح ریسک سایبری سازمانی در تلآویو، اسرائیل، اظهار داشت که بدون هیچ کنترلی بر برنامه، سازمانها نمیتوانند به آن برای دسترسی به محیطهای خود اعتماد کنند.
یون به TechNewsWorld گفت: «همچنین، سازمان هیچ نظارتی بر الزامات بهروزرسانی امنیتی برنامهها ندارد.
گزارش وضعیت اعتماد کارکنان توسط Osterman و Cerby تأثیر اصول اعتماد صفر را بررسی می کند که بسیاری از شرکت ها به سرعت به عنوان راه حلی برای نیازهای امنیت سایبری خود در نتیجه استفاده از “برنامه های غیرقابل مدیریت” توسط کارگران و مدیران اتخاذ می کنند.
او گفت: «تعادل بین ریسک امنیت سایبری با نیازهای کارکنان، رویهای است که سازمانها باید آن را جدیتر بگیرند.» «اجازه دادن به رویکرد غرب وحشی به طور اجتناب ناپذیری خطرات امنیت سایبری را به همراه خواهد داشت. اما از سوی دیگر، سختگیری بیش از حد میتواند منجر به انتخاب راهحلهای محصول یا خدماتی شود که به شدت از نظر قابلیت استفاده و راحتی کاربر به خطر افتاده یا صرفاً تأیید را بهکلی رد میکنند.»
تبلیغات