تریلر برادران سوپر ماریو: جک بلک یک اجرای Bombastic Bowser را می فروشد

فیلم Super Mario Bros در تاریخ 7 آوریل 2023 در سینماهای سراسر جهان اکران می شود. در هند، فیلم برادران سوپر ماریو به زبان‌های انگلیسی و هندی منتشر می‌شود.

تریلر فیلم Super Mario Bros. به زبان انگلیسی و هندی منتشر شد. در رویداد Nintendo Direct که اوایل روز جمعه (در هند) برگزار شد، یونیورسال پیکچرز از تریلر فیلم انیمیشن آینده خود بر اساس نماد بازی ویدیویی رونمایی کرد. Illumination Entertainment، سازنده Despicable Me Despicable, زیر نظر دو نفره آرون هوروات و مایکل جلنیک، فیلم را هدایت می کند. متیو فوگل، که بیشتر برای Minions: The Rise of Gru و دومین فیلم لگو شناخته می شود، به عنوان نویسنده فعالیت می کند. فیلم Super Mario Bros. آوریل ۲۰۲۳ در سینماها اکران می شود. نینتندو قبلاً پوستری را به عنوان بخشی از کمپین تبلیغاتی منتشر کرده بود.

تریلر فیلم The Super Mario Bros

در فیلم ماریو نیز صدای آنیا تیلور جوی (بازی ملکه) در نقش پرنسس هلو و ست روگن (سوپرباد) در نقش دانکی کونگ به چشم می خورد. لوئیجی چارلی دی نیز به طور خلاصه نشان داده شد که در پایان توسط گروهی از زامبی‌ها کوپا تعقیب می‌شود. چارلز مارتینت، که در ابتدا صداپیشگی ماریو و لوئیجی را در این بازی‌های ویدئویی بر عهده داشت، نیز در نقشی نامعلوم حضور دارد.

تماشای زنده تریلر فیلم برادران سوپر ماریو به من کمک کرد تا بفهمم چرا طرفداران از این اقتباس تا این حد ناراحت بودند، زیرا اکثریت خوب متوجه شدند که این فیلم یک فیلم اکشن زنده نیست. علاوه بر خالق اصلی بازی ویدیویی شیگرو میاموتو، تنها پرت و بلک در طول اولین نمایش ظاهر شدند و از خاطرات خود با این فرنچایز صحبت کردند.

در مصاحبه ای با Variety در اوایل سال جاری، او ادعا کرد که برداشت او از صدا “بر خلاف آنچه قبلاً در دنیای ماریو شنیده اید” است. تریلر فیلم برادران سوپر ماریو با وزغ کیگان مایکل کی به پایان می رسد که او را تا پادشاهی شلوغ همراهی می کند و جذابیت اصلی آن قلعه پرنسس هلو است که در دوردست اوج گرفته است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

تریلر فیلم The Super Mario Bros. جزیره شناور پر از ماگما او را می‌بینید که روی جزیره پنگوئن‌ها لنگر انداخته است، در حالی که او به عنوان پادشاه Koopas، یک مسابقه لاک‌پشت مانند در این فرنچایز معرفی می‌شود. او دستور می دهد: “درها را باز کنید”، اما با گلوله های برفی کوچکی که توسط گروهی از پنگوئن ها به سمت او پرتاب می شود، روبرو می شوید. “این فقط طعم خشم ماست، آیا تسلیم می شوید؟” از حاکم آنها می پرسد. همانطور که انتظار دارید، Bowser آن را انکار می کند، شعله های آتش را بیرون می اندازد، و دروازه های شهر را نابود می کند.

تریلر هندی فیلم The Super Mario Bros

تریلر فیلم برادران سوپر ماریو سپس به پادشاهی قارچ می‌رسد، جایی که ما با لوله‌کش معروف خود با صداپیشگی کریس پرت آشنا می‌شویم. این بازیگران موضوعی مورد تمسخر آنلاین قرار گرفت، زیرا طرفداران به این بازیگر ایمان نداشتند تا «وو هو» نمادین، با صدای بلند و ایتالیایی ماریو را ارائه کند! و این درست است. در حالی که شخصیت چیز زیادی نمی گوید، “این مکان چیست؟” شما به وضوح می توانید بگویید که هیچ لهجه یا تغییری در تحویل در زیر آن وجود ندارد. این فقط پرت است که خودش را بازی می کند – قابل پیش بینی.