تریلر فصل سوم سریال «قتل در دادگاه: قتل در دادگاه» در آستانه انتشار در 28 اکتبر منتشر شد.

سپس قطع می‌شود تا روایت‌های زندگی واقعی ساکنان زاغه را نشان دهد. او پوست روشنی داشت. با بینی تیز» زنان او را توصیف می کنند. او پر از جسارت بود. او بلند می‌شد و می‌گفت: «هی، چه کار می‌کنی؟» تریلر فصل 3 سریال شکارچی هندی به سیستم قضایی ناکارآمد و پلیس‌هایی می‌پردازد که طبق گزارش‌ها رشوه می‌گرفتند و با Yadav طرفداری می‌کردند، در طول جنایت او. در آن زمان، همه زنان دخیل مسئولیت قتل را بر عهده گرفتند و اگرچه برخی دستگیر شدند، اما در نهایت تبرئه شدند.

قتل در دادگاه ادامه‌ی کتاب خاطرات یک قاتل زنجیره‌ای است که ماه گذشته منتشر شد و بر قاتل آدم‌خوار، راجا کولندر تمرکز داشت. این به خودی خود پس از Indian Predator: The Butcher of Delhi بود که در ماه ژوئیه در نتفلیکس منتشر شد و بر جنایات Chandrakant Jha متمرکز بود.

تریلر فصل 3 The Indian Predator: با گروهی از زنان ناامید شروع می شود که پس از مسلح کردن خود به چاقوها و کیسه های پودر فلفل قرمز به هم می پیوندند. یک گزارشگر خبری نادیده در یک صدا می گوید: “آکو یاداو، یک جنایتکار محلی امروز با چاقو و سنگسار کشته شد.” این اطلاعات و عنوان، “قتل در دادگاه”، زمینه کافی برای درک این موضوع است که ما در اینجا با چه داستان جنایی واقعی سروکار داریم. در 13 آگوست 2004، آکو یاداو متجاوز سریالی توسط چندین زن در دادگاه، جایی که به دلیل جنایات فجیعی که مرتکب شده بود، تحت محاکمه قرار گرفت، به قتل رسید. یکی از اهالی محل در فیلم مصاحبه آرشیو شده می گوید: «قانون هیچ کاری انجام نمی داد، بنابراین ما مجبور شدیم اقدام کنیم.

فصل 3 Indian Predator، Murder In a Courtroom، در 28 اکتبر در نتفلیکس منتشر می شود.

تریلر فصل سوم سریال هندی Predator هم اکنون منتشر شده است. روز جمعه، نتفلیکس تریلر آخرین قسمت خود در مستند جنایی واقعی را قبل از اکران آن در 28 اکتبر منتشر کرد. فصل آینده با عنوان «قتل در دادگاه» به داستان بهارات کالیچاران معروف به آکو یاداو، متجاوز سریالی می پردازد. و گانگستری که تقریباً 13 سال زاغه‌های کاستوربا ناگار، ناگپور را به وحشت انداختند. تریلر The Murder In A Courtroom حدود دو هفته پس از اینکه نتفلیکس تایید کرد سریال Indian Predator برای فصل 3 تمدید شده است، از طریق دسته های رسانه های اجتماعی خود منتشر می شود، با این جمله: «قاتل زنجیره ای که توسط قربانیانش به قتل رسید، انتقام بود یا گذشت؟ اومش وینایاک کولکارنی، که بیشتر با فیلم‌های کوتاه گیرنی و سه نفر از ما شناخته می‌شود، کارگردانی فیلم‌های مستند را بر عهده دارد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

تریلر فصل 3 Indian Predator با زیر سوال بردن اخلاقیات زنان درگیر به پایان می رسد. «آیا زنان قادر به کشتن هستند؟ آیا دستانی که سبزیجات را می برند، می توانند مردم را بکشند؟» یک راوی نادیده می‌گوید، در حالی که ما با تصاویری از ارتشی از زنان خشمگین که با چاقوها و داس‌های زنگ زده به داخل دادگاه هجوم می‌آورند، برخورد می‌کنیم.