تریلر ماموریت مجنو: تریلر جاسوسی به رهبری سیدهارت مالهوترا راشمیکا ماندانا را در نقش دختر پاکستانی نابینا نشان می دهد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

ماموریت مجنو که در دهه 1970 می گذرد، یک تریلر میهن پرستانه با داستانی عاشقانه است که یکی از مخفی ترین عملیات هند برای از بین بردن تلاش های پاکستان برای حمله هسته ای را به نمایش می گذارد.

Mission Majnu به کارگردانی شانتانو باغچی و تهیه‌کنندگی RSVP و GBA قرار است از ۲۰ ژانویه ۲۰۲۳ به طور انحصاری در پلتفرم OTT نتفلیکس به نمایش درآید.

جدیدترین‌های نمایشگاه Consumer Electronics را در Gadgets 360 در مرکز CES 2023 ما مشاهده کنید.



منبع

سیدارت در طول ماموریت خود در پاکستان به عنوان خیاط، لوله کش، خدمتکار و غیره کار می کند تا مطمئن شود کشورش به تمام اطلاعات دسترسی دارد.

در این تریلر، سیدارت نقش یک عامل RAW را بازی می‌کند که به پاکستان سفر می‌کند تا در مورد توانایی‌های هسته‌ای آن کشور و اینکه آیا آنها در حال برنامه‌ریزی بمب با هدف هند هستند یا خیر، به پاکستان سفر می‌کند. سیذارت در ماموریت خود پس از عاشق شدن با یک زن نابینا پاکستانی با بازی راشمیکا ازدواج می کند تا هویت خود را در ملت و پوشش خود تثبیت کند.

او همچنین یک سری وب آینده نیروی پلیس هند دارد که در پلتفرم OTT Amazon Prime Video پخش خواهد شد.

تریلر رسمی فیلم Mission Majnu توسط سازندگان این فیلم روز دوشنبه رونمایی شد. تریلر جاسوسی سیدارث مالهوترا و راشمیکا ماندانا نقش اصلی را بازی می کنند. داستان فیلم در دهه 1970 اتفاق می افتد و شخصیت سیدارت را به عنوان تنها امید هند برای جمع آوری اطلاعات از پاکستان و شکست ماموریت خود نشان می دهد. فیلم با ایندیرا گاندی، نخست‌وزیر وقت پاکستان در مورد تلاش پاکستان برای ساخت تسلیحات هسته‌ای توضیح می‌دهد و کاراکتر پارمیت ستی آغاز می‌شود. نتفلیکس هند این تریلر رسمی را در یوتیوب و همچنین صفحات رسانه های اجتماعی منتشر کرد.

جدا از این، سیدارت همچنین در فیلم اکشن و هیجان انگیز یودا در مقابل دیشا پاتانی نیز دیده می شود که قرار است در تاریخ 7 ژوئیه 2023 به سینماها برود.