تریلر گیم‌پلی Star Wars Outlaws یک جهان باز منحصر به فرد، Dogfights و موارد دیگر را می‌دهد

فیلم طولانی گیم‌پلی با Nix آغاز می‌شود، یک موجود بیگانه شبیه آکسولوتل خزدار و دوست‌داشتنی که یک مصنوع صخره‌شکل را می‌دزدد و آن را به شریک جنایتش، کی وس (هامبرلی گونزالس)، یک شرور حیله‌گر که جایزه‌ای روی سرش گذاشته شده است، می‌دهد. بعد از اینکه یک کار اشتباه شد در یک جلسه مطبوعاتی یوبی سافت، جولیان گریتی، مدیر خلاق Star Wars Outlaws ادعا کرد که این دو همراهان جدایی ناپذیر هستند و برای زنده ماندن به مهارت های یکدیگر تکیه می کنند. این کمی شبیه به دروید BD-1 از Star Wars Jedi: Survivor است، جایی که می‌توانید به Nix دستور دهید تا دکمه‌های خاصی را فشار دهد یا اقداماتی را انجام دهد که حواس دشمنان را پرت می‌کند. گیم‌پلی تا حد زیادی یک ماموریت مخفیانه را نشان می‌دهد، که به زودی به آتش‌سوزی همه‌جانبه تبدیل می‌شود، با دوچرخه‌سواری بین ماژول‌های مختلف بلستر که به او اجازه می‌دهد یا دشمنان را بیهوش کند یا برای شکستن سپرها صدمات سنگینی وارد کند. در حالی که بلستر سلاح اصلی او است، او اغلب می‌تواند سلاح‌های تصادفی را که در اطراف قرار می‌گیرند برای انجام کارهای کوتاه با دشمنان انتخاب کند.

Star Wars Outlaws، بازی اکشن جهان باز جدید Ubisoft Massive بر اساس داستانی اصلی از کهکشانی بسیار دور، به تازگی یک تریلر از گیم پلی منتشر شده است. در طول رویداد Ubisoft Forward Live، ناشر برخی از جزئیات کلیدی در مورد داستان و شخصیت‌های خود را به‌علاوه نشان دادن نقشه‌های همه‌جانبه‌اش که مترادف با نام تجاری Ubisoft شده‌اند، به نمایش گذاشت. بازی Massive Entertainment داخلی، توسعه بازی را هدایت می‌کند، که به بازیکنان اجازه می‌دهد یک سرقت بین کهکشانی را در حاشیه بیرونی ترسیم کنند، زیرا امپراتوری به تدریج کنترل خود را در سراسر کهکشان گسترش می‌دهد. Star Wars Outlaws اولین بار در نمایشگاه Xbox Games Showcase در 11 ژوئن معرفی شد و قرار است در سال 2024 برای PC، PS5 و Xbox Series S/X منتشر شود.

Gerighty در توضیح می‌دهد: «در بازی ما، می‌توانید با کشف مکان‌های متمایز در سراسر حاشیه بیرونی، کهکشانی از فرصت‌ها را کشف کنید، که طیفی از زیست‌های مختلف، ساکنان، یافته‌های ارزشمند، داستان‌های تاثیرگذار و تنوع گیم‌پلی را ارائه می‌دهند. فیلم اختصاصی مطبوعات Star Wars Outlaws تا حد زیادی در سه تجربه کلیدی پراکنده خواهد شد: شهرهای متراکم پر از NPCها و کانتیناها، محیط‌های وسیع جهان باز برای کاوش، و محیطی فضایی که در آن درگیر جنگ‌های شدید سگ‌ها و حتی سفر در فرافضا خواهید بود. شما کشتی خودتان را هدایت خواهید کرد، Trailblazer، که برای کی به معنای “آزادی است و این چیزی است که به او اجازه می دهد تا در نهایت فرار کند و این سفر را آغاز کند.”

Star Wars Outlaws در سال 2024 برای PC، PS5 و Xbox Series S/X منتشر خواهد شد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

Star Wars Outlaws یک کمان اصلی بین فیلم‌های Star Wars: The Empire Strikes Back و Star Wars: Return of the Jedi است که کی و نیکس را به سفری در سراسر جهان اموات می برد تا قراردادهای خطرناکی ببندند و روابط پیچیده با سندیکاهای جنایی را مدیریت کنند. بزرگترین سرقت در کهکشان را انجام دهید. از آنجایی که تریلر گیم‌پلی بازی جهان باز است، نگاهی به گزینه پیمایش Kay نیز ارائه می‌کند، که یک موتورسیکلت معلق است که چند ترفند در دنده‌های خود دارد. علاوه بر اینکه بازیکنان را از نقطه A به نقطه B می‌برد، مجهز به تقویت‌کننده نیتروژن است که سرعتی کوتاه برای فرار از دشمنان یا رسیدن سریع‌تر به مقصد می‌دهد. علاوه بر این، به نظر می‌رسد که می‌توانید برای مدت کوتاهی زمان را در حین سوار شدن به وسیله نقلیه کم کنید – شبیه به Dead Eye از Red Dead Redemption 2 – تا دشمنان را هدف قرار دهید و رگبار گلوله‌ها را در آنها خالی کنید.