تریلر Dune: Part Two: Timothée Chalamet و Zendaya نقشه انتقام از هارکونن

سپس بریدیم تا برادرزاده بی‌رحم بارون (استلان اسکارسگارد)، فید-راوتا (آستین باتلر) را ببینیم که ظاهری ترسناک با سر طاس و ابروهای تراشیده داشت و در نبرد تن به تن مهارت داشت و در نهایت منجر به نبردی اوج با پل شد. امپراتور شادام چهارم (کریستوفر واکن) به او می گوید: “پدرت مرد ضعیفی بود.” با افزایش قدرت پل، تریلر The Dune: Part Two ما را با سکانس‌های اکشنی آشنا می‌کند که در آن فرمن‌ها درگیر نبرد با هارکونن‌ها می‌شوند و مهارت‌های چانی را در نبرد به نمایش می‌گذارند. «من پل معادیب آتریدس هستم! دوک آراکیس! زنده باد مبارزان!»، پل در پایان فریاد می زند و پیشگویی ظالمی است که به زودی به آن تبدیل خواهد شد. در این فیلم همچنین لئا سیدوکس در نقش بن گسریت لیدی مارگوت، فلورانس پوگ در نقش پرنسس ایرولان و دیو باتیستا در نقش گلسو رابان، برادرزاده بی‌رحم بارون بازی می‌کنند.

تریلر فیلم Dune: Part Two درست در قلب صحرای سوزان باز می شود، جایی که پل (شالامه) در مورد غنائم جنگی که اخیراً پدرش (اسکار آیزاک) و بسیاری از نسل آتریدها را در فیلم Dune در سال 2021 از دست داده است، فکر می کند. او به چانی (زندایا) بومی فریمن، علاقه عاشقانه اش می گوید: «این دنیا فراتر از ظلم است. شما چندین دهه است که با هارکونن ها می جنگید. خانواده من قرن هاست که با آنها می جنگند.» پل و مادرش لیدی جسیکا (ربکا فرگوسن) با کنار گذاشتن سیاست عدم انتقام پدرش، به فریمن می‌پیوندند و جنگ علیه توطئه‌گران شیطانی را رهبری می‌کنند. این دو به لطف مصرف ملانژ، ماده روانگردانی که حواس آنها را تقویت می کند، به زودی چشمانی به رنگ آبی روشن خواهند داشت. مدتی طول می کشد تا بومیان به پل اعتماد کنند، اگرچه به نظر می رسد چانی قبلاً با او طرف شده است – “من برای او نمی جنگم. من برای مردمم می جنگم.» او می گوید.

تریلر هندی Dune: Part Two


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

در حال فرار و مخفی شدن از دست سربازان هارکونن، پل سرانجام با مربی خود گورنی هالک (جاش برولین) برخورد می کند که از زمان قتل عام نیروهای آترید در بیابان در جستجوی “توله سگ” خود بوده است. استیلگار (خاویر باردم) از ایمان خود به پولس می گوید: “نشانه هایی وجود دارد.” زمزمه‌های مستعمره فریمن، پل را به‌عنوان نوعی «پیامبر» توصیف می‌کنند که از او خواسته می‌شود آن را در آغوش بگیرد و از آن برای رهبری یک شورش سوء استفاده کند. پل در تریلر The Dune: Part 2 توضیح می دهد: «زیرا تمام دیدهای من منجر به وحشت می شود. در حالی که پل در ابتدا تمایلی به رهبری نیروها ندارد، به زودی اعتماد بومیان را به دست می آورد و به او کنترل زیادی می دهد که او را به یک حاکم قدرتمند تبدیل می کند که یک جنگ صلیبی را رهبری می کند.

Dune: Part Two در تاریخ 3 نوامبر در سینماهای سراسر جهان اکران می شود.

Dune: Part Two به تازگی یک تریلر دوم به زبان انگلیسی و هندی منتشر شد. برادران وارنر یک تریلر بزرگ سه دقیقه ای برای دنباله مورد انتظار دنیس ویلنوو منتشر کرده است که ما را به سیاره بیابانی آراکیس می برد، جایی که پل آتریدیس (تیموتی شالامه) شورش علیه هارکونن ها را رهبری می کند که به دنبال حکومت و حکومت هستند. ادویه تخیلی ملانژ را استخراج کنید. عاشقانه بین او و چانی (زندایا) شکوفا می شود، زیرا او با پرستش شدن به عنوان نوعی پیامبر محترم که بومیان سیاره را آزاد می کند، دست و پنجه نرم می کند. این فیلم ابتدا قرار بود در تاریخ 17 نوامبر اکران شود اما پس از آن دو هفته به تاریخ اکران در 3 نوامبر جلو رفت.

تریلر Dune: Part Two