تریلر The Hunger Games: The Ballad of Songbirds and Snakes یک دیکتاتور جوان و نقشه کش آینده را اذیت می کند

لوسی ناامید می پرسد: «تو واقعاً می خواهی از من در آن عرصه مراقبت کنی؟» “با این فکر شروع کنید که من واقعاً می توانم برنده شوم.” تریلر تصنیف پرندگان آوازخوان و مارها سپس لاکی فلیکرمن (جیسون شوارتزمن)، اولین مجری بازی های خطرناک را معرفی می کند که در حال شمارش معکوس برای شروع دور دوم مشاهده می شود. در همین حال، دکتر گال یک گفتگوی خصوصی با اسنو دارد و اثرات دستکاری بازی‌های گرسنگی را توصیف می‌کند – وحشت تبدیل شدن به طعمه می‌تواند به راحتی کسی را به یک درنده تبدیل کند. او می گوید: «می بینید که تمدن چقدر سریع ناپدید می شود؟


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

تریلر تصنیف پرندگان آوازخوان و مارها همچنین به برخی ابزارهای وحشتناکی که دکتر گال برای شرکت کنندگان در نظر گرفته است، از جمله مخزن مارهای رنگین کمانی/نشته شده نفت اشاره می کند. برخی از دانشجویان دانشگاه به‌طور قابل‌توجهی از بی‌رحمی بازی‌ها ناراحت هستند. در این فیلم همچنین هانتر شفر با شهرت سرخوشی در نقش پسر عموی بزرگتر کوریولانوس، تیگریس اسنو و برن گورمن (انولا هلمز) به عنوان فرمانده هوف.

همانطور که با لوسی گری بیرد (راشل زگلر)، دختری از منطقه فقیر 12 آشنا می شویم، های باتم قوانین را تغییر می دهد و از اسنو و دیگر جوانان کنگره می خواهد که رقبا را راهنمایی کنند. اسنو 18 ساله از زمانی که نسب افتخارآمیزش در کاپیتول پس از جنگ سقوط کرد، به دنبال فرصتی برای رستگاری بود.

The Hunger Games: The Ballad of Songbirds and Snakes در تاریخ 17 نوامبر در سینماهای سراسر جهان اکران می شود.

تریلر بازی The Hunger Games: The Ballad of Songbirds and Snakes ما را به ۶۴ سال قبل از رویدادهای بازی های گرسنگی می برد، در طول دهمین دوره بازی های گرسنگی سالانه، به عنوان سرپرست بازی، دکتر Volumnia Gaul (Viola Davis) سازنده بازی ها دین کاسکا های باتوم (پیتر دینکلیج) می گوید: «من همه شما را برای دهمین مراسم سالانه درو به اینجا احضار کردم، که در آن دو کودک از هر ناحیه را برای مبارزه تا سرحد مرگ در بازی های گرسنگی انتخاب می کنیم.

لوسی به اسنو می گوید: «یک خوبی طبیعی در وجود همه ما وجود دارد. ما می‌توانیم از آن خط به سوی شر گام برداریم یا نه.» در طول فیلم، اسنو بین دو نیروی طبیعت گیر می‌افتد: لوسی جذاب و دکتر گال شرور و در نهایت ماهیت او را برای سال‌های آینده شکل می‌دهند. کارگردان لارنس در مصاحبه قبلی اشاره کرد که لوسی به لطف صدای آواز خوش آهنگ او که در مراسم درو نشان داده می شود، قرار است نوعی تعادل را به دنیای بی رحم پانام اضافه کند. اسنو معتقد است که جفت شدن با لوسی ایده خوبی است، زیرا آنها می توانند غرایز خود را برای نمایشگری و دانش سیاسی جدید برای بهبود موقعیت او متحد کنند.

The Hunger Games: The Ballad of Songbirds and Snakes بالاخره یک تریلر منتشر شد. به عنوان بخشی از ارائه CinemaCon خود در لاس وگاس، لاینزگیت اولین فیلم پیش درآمد The Hunger Games را منتشر کرد که روزهای جوانی کوریولانوس اسنو (تام بلیت) را نشان می دهد، مدت ها قبل از اینکه او تبدیل به آنتاگونیست – رئیس کنگره – در فیلم اصلی جنیفر شود. سه گانه به رهبری لارنس. فرانسیس لارنس برای کارگردانی این آرک مستقل برمی گردد، بر اساس فیلمنامه ای از مایکل آرنت (خانم کوچک سانشاین) و مایکل لسلی (اساسین کرید). البته، فیلم آینده مستقیماً از رمان 2020 سوزان کالینز اقتباس شده است.