تسلا اولین سایبرتراک را پس از دو سال تاخیر عرضه کرد: همه جزئیات

تسلا بلافاصله به درخواست AFP برای اظهار نظر در روز شنبه پاسخ نداد.

طرح‌های این وسیله نقلیه با شکل نقره‌ای، لاک‌پشت مانند و زوایای غیرمعمول آن، برای اولین بار در نوامبر 2019 اعلام شد.

“اولین سایبرتراک ساخته شده در گیگا تگزاس!” توییتی از این شرکت همراه با عکسی از خودروی آینده نگر در میان دریایی از کارگران تسلا با کلاه ایمنی و جلیقه زرد آمده است.

تسلا سه مدل از Cybertruck خواهد ساخت، وسیله نقلیه ای که می تواند در کمتر از سه ثانیه از صفر تا 60 مایل در ساعت (100 کیلومتر در ساعت) شتاب بگیرد. مدل پایه 39900 دلار (تقریبا 3203700 روپیه) قیمت خواهد داشت و محدوده 250 مایلی بین شارژ را ارائه می دهد. کامیون رده بالا دو برابر این محدوده خواهد داشت و به قیمت 69900 دلار (تقریباً 5741900 روپیه) به فروش می رسد.


آیا Nothing Phone 2 به عنوان جانشین Phone 1 عمل خواهد کرد یا این دو در کنار هم وجود خواهند داشت؟ ما در مورد گوشی اخیراً راه اندازی شده این شرکت و موارد دیگر در مورد آخرین قسمت Orbital، پادکست Gadgets 360 صحبت می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.

معرفی اولیه آن زمانی که ماسک از یکی از کارمندان تسلا خواست با تکه‌ای از فولاد به یکی از پنجره‌های نمونه اولیه ضربه بزند تا استحکام آن را نشان دهد. پنجره شکست – با خنده و کلمه نفرین ماسک – مانند پنجره دوم در تلاش بعدی.

با این حال، طی دو روز، تسلا اعلام کرد که نزدیک به 150000 سفارش اولیه دریافت کرده است.

این شرکت در ماه آوریل وعده داده بود که اولین Cybertrucks را قبل از پایان سال عرضه خواهد کرد.

ایلان ماسک که مالک هر دو تسلا و توییتر است، این توییت را با این نظر بازنشر کرد: «تیم تسلا تبریک می‌گویم».

در ماه مه، ماسک گفت که شرکت امیدوار است سالانه 250000 کامیون بسازد – که به گفته او با توجه به قیمت نسبتاً قابل دسترس، این تعداد در نهایت می تواند دو برابر شود.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

خودروساز آمریکایی تسلا روز شنبه اعلام کرد که اولین پیکاپ الکتریکی آن – یک Cybertruck نقره ای با ظاهری شیک – از خط مونتاژ کارخانه بزرگ خود در نزدیکی آستین تگزاس خارج شده است.