تسلا در مورد طرح کارخانه با روپیه جدید بحث می کند. ماشین الکتریکی 20 لک با وزیر بازرگانی پیوش گویال

© تامسون رویترز 2023


آیا Nothing Phone 2 به عنوان جانشین Phone 1 عمل خواهد کرد یا این دو در کنار هم وجود خواهند داشت؟ ما در مورد گوشی اخیراً راه اندازی شده این شرکت و موارد دیگر در مورد آخرین قسمت Orbital، پادکست Gadgets 360 صحبت می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

Rs. گفته شده است که نمایندگان تسلا EV 20 لک (24000 دلاری) در بحث در مورد یک کارخانه بالقوه هندی 25 درصد ارزان تر از ارزان ترین قیمت فعلی آن، سدان مدل 3 که با قیمتی بیش از 32200 دلار (تقریباً 26 لک روپیه) در چین به فروش می رسد، توضیح داده اند.

تسلا بلافاصله به درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداد.

دیدار با وزیر بازرگانی بالاترین سطح گفت‌وگو بین تسلا و دولت هند از ژوئن است که ایلان ماسک با نخست‌وزیر نارندرا مودی ملاقات کرد و گفت قصد دارد سرمایه‌گذاری قابل توجهی در این کشور انجام دهد.

این شخص گفت که تسلا برای ساخت کارخانه ای در هند که خودروهای برقی ارزان قیمت (EV) را برای بازار محلی و صادرات تولید می کند، ابراز علاقه کرده است و افزود که این شرکت اعلام کرده است که برای خودروی جدید خواهد بود.

قیمت هدف 24000 دلاری خودروی جدید تسلا در اوایل این ماه توسط روزنامه تایمز هند گزارش شد.

به عنوان بخشی از آن، نمایندگان تسلا قرار است با پیوش گویال، وزیر بازرگانی هند، پیوش گویال ملاقات کنند، و انتظار می‌رود که بحث‌ها حول محور راه‌اندازی زنجیره تامین خودروهای الکتریکی و بحث درباره تخصیص زمین برای یک کارخانه باشد.

وزارت بازرگانی به درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداد.

یک فرد با آگاهی مستقیم از این موضوع به رویترز گفت: نمایندگان تسلا قرار است در این ماه با وزیر بازرگانی هند دیدار کنند تا در مورد طرح های ساخت کارخانه ای برای تولید آنچه که این شرکت به عنوان خودروی کاملاً جدید 24000 دلاری (تقریباً 20 لک) توصیف کرده است، گفتگو کنند.

رویترز در ماه مه گزارش داد که مدیران تسلا از هند بازدید کرده و با مقامات در مورد ایجاد یک پایگاه تولیدی برای خودرو و باتری در هند گفتگو کردند.

دو نفر مطلع از مذاکرات که خواستند نامشان فاش نشود، به رویترز گفتند که مذاکرات با مقامات دولت هند در دهلی نو قرار است در ماه جاری از سر گرفته شود.