تسلا متعهد شد که هزینه‌های تولید را به نصف کاهش دهد زیرا ایلان ماسک برنامه‌های خود را برای خودروهای برقی مقرون‌به‌صرفه ادامه می‌دهد.

ماسک گفت که کلید افزایش حجم فروش تسلا کاهش قیمت‌ها برای مصرف‌کنندگان است و افزود که تخفیف‌های ارائه شده تسلا در سال جاری باعث افزایش تقاضا شده است.

بیش از دوازده مدیر تسلا به رهبری ماسک در مورد همه چیز بحث کردند، از طرح کاغذ سفید برای جهان برای پذیرش انرژی پایدار تا نوآوری شرکت در مدیریت عملیات خود از تولید تا خدمات.

تسلا همچنین باید فناوری باتری خود را که ماسک آن را “عامل محدودکننده اساسی” برای گذار به انرژی پایدار و خودروهای مقرون به صرفه تر نامیده است، بهبود بخشد.

ماسک گفت تسلا می تواند به 10 مدل نیاز داشته باشد که در تولید هدف، 2 میلیون فروش در سال برای هر خط مدل خواهد بود. در مقام مقایسه، تویوتا فقط بیش از 1 میلیون کرولا در سال در سطح جهان می فروشد.

موراوی یک فرآیند تولید برای خودروهای برقی آینده را توصیف کرد که او آن را مدلی «جعبه‌نشده» برای اتصال زیرمجموعه‌ها برای کاهش پیچیدگی و زمان تولید نامید.

راس گربر، سرمایه‌گذار سرشناس تسلا در توییتی اعلام کرد که این ارائه به منزله یک «مطالعه بزرگ» در مورد خودروی نسل بعدی است. “در راه است. آنها همه چیز را مشخص کردند. 50 درصد هزینه کمتر برای ساخت. یک خودروی برقی 25 تا 30 هزار دلاری برای شما دریافت می کند!”

تسخیر بازار انبوه برای هدف تولید سالانه تسلا بسیار مهم است، که بیش از تولید ترکیبی دو خودروساز بزرگ حجم خودرو – فولکس واگن آلمان و تویوتا ژاپن است.

تسلا با ارزش ترین خودروساز است، اما سهام آن به شدت نوسان کرده است. سهام نسبت به اوج خود در نوامبر 2021 حدود نصف کاهش یافته است، اما امسال بیش از 60 درصد رشد کرده است.

تسلا در سال‌های اخیر عملکرد بهتری نسبت به صنعت داشته است و علیرغم شیوع بیماری همه‌گیر و اختلالات زنجیره تامین، تحویل را به سرعت افزایش داده است.

مدیران گفتند که پلتفرم نسل بعدی تسلا شامل بیش از یک وسیله نقلیه ساخته شده در کارخانه‌های استاندارد می‌شود، اما ماسک سؤالات مربوط به مدل‌ها را در ذهن رد کرد.

تسلا در تلاش است تا تولید باتری های پیشرفته موسوم به 4680s را افزایش دهد. مدیران اجرایی روز چهارشنبه گفتند که این احتمال وجود دارد که در سال جاری به تولید حجمی دست پیدا کنند، اما افزودند که هنوز در حال آزمایش دو فرآیند مختلف تولید هستند.

ماسک در مورد برنامه‌های بازسازی سدان مدل Y در سال آینده، با نام Project Juniper که رویترز در گزارشی در روز چهارشنبه آن را پرچم‌گذاری کرد، یا نسخه اصلاح‌شده سدان مدل 3 آن – پروژه‌ای با کد Highland که رویترز گزارش داده است در سال آینده تولید خواهد شد، اظهار نظر نکرد. سپتامبر.

برای جزئیات جدیدترین راه اندازی ها و اخبار سامسونگ، شیائومی، ریلمی، وان پلاس، اوپو و سایر شرکت ها در کنگره جهانی موبایل در بارسلون، از مرکز MWC 2023 ما دیدن کنید.



منبع

ماسک گفت که گام بعدی سرمایه گذاری، یک کارخانه جدید تسلا در شمال مکزیک خواهد بود و اولین کارخانه خارج از ایالات متحده، آلمان و چین را اعلام کرد.

زاک کرکورن، مدیر مالی تسلا و دیگران بر تعهد خود برای کاهش هزینه های تولید تاکید کردند.

مهندسان روز چهارشنبه به سرمایه گذاران گفتند تسلا هزینه های مونتاژ را در نسل های آینده خودروها به نصف کاهش خواهد داد، اما ایلان ماسک، مدیر اجرایی، زمان معرفی یک خودروی برقی مقرون به صرفه را معرفی نکرد.

کرکورن تخمین می‌زند که تسلا باید شش برابر بیشتر از آنچه تا به امروز داشته سرمایه‌گذاری کند تا به هدف بلندمدت خود یعنی افزایش تولید سالانه به ۲۰ میلیون دستگاه خودرو تا سال ۲۰۳۰ برسد، یعنی ۱۰ برابر ظرفیت فعلی. او گفت که این صورتحساب می تواند 175 میلیارد دلار (تقریبا 1,44,47,562 کرور) باشد.

© تامسون رویترز 2023


پس از مواجهه با بادهای مخالف در هند در سال گذشته، شیائومی قرار است در سال 2023 رقابت را به عهده بگیرد. برنامه های این شرکت برای سبد محصولات گسترده و تعهد آن به ساخت در هند در این کشور چیست؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

همچنین حجم فروش تسلا به تنهایی حدود یک چهارم کل فروش جهانی خودرو در سال گذشته است.

اما تسلا در ماه‌های اخیر قیمت‌ها را کاهش داد تا فروش خود را افزایش دهد، زیرا اقتصاد ضعیف و تهدیدهای فزاینده رقبای ایالات متحده و چین تحت فشار قرار گرفتند.

در این ارائه مجموعه‌ای از مهندسان ارشد، از جمله تام ژو، مدیر تولید جهانی جدید، اشاره ای به تلاش تسلا برای نشان دادن عمق نیمکت اجرایی خود فراتر از ماسک، چهره شرکت، داشت.

انتظار می رفت ماسک طرحی برای ساخت خودروی برقی مقرون به صرفه تر (EV) ارائه دهد که جذابیت برند او را گسترش دهد و از رقابت جلوگیری کند.

فرانتس فون هولزاوزن، مدیر طراحی، گفت که پیکاپ Cybertruck امسال عرضه می شود.

بازار انبوه

ماسک گفت: “تمایل مردم به داشتن تسلا بسیار زیاد است. عامل محدود کننده توانایی آنها در پرداخت هزینه برای تسلا است.”

اما جزئیاتی در مورد زمان عرضه خودروهای نسل بعدی و چه مدل هایی وجود نداشت.

تسلا در حال حاضر در تولید خودروهای برقی با سود از رقبای خود برتری دارد. مهندس ارشد لارس موراوی گفت که این شرکت انتظار دارد خودروهای نسل بعدی خود را با نصف هزینه مدل 3 فعلی یا مدل Y بسازد.

پیتر بنن، مدیر اجرایی تسلا، مثالی از نحوه استفاده این شرکت از داده ها برای کاهش هزینه ها ارائه کرد. او گفت داده‌های مشتریان نشان می‌دهد که مالکان تسلا از سقف خورشیدی استفاده نمی‌کنند، بنابراین ما آن را حذف کردیم.

پس از روز سرمایه‌گذار شرکت از دفتر مرکزی تگزاس، سهام در معاملات بعد از ساعت بیش از 5 درصد سقوط کرد.