تصاحب ایلان ماسک-تویتر: بانک‌ها گفته‌اند مجبور هستند بدهی‌های معامله توییتر را حفظ کنند

همچنین جلوگیری از بازاریابی بدهی توسط بانک ها، عدم اطمینان در مورد تکمیل معامله بود. ماسک سعی کرده از این معامله خارج شود، با این استدلال که توییتر او را در مورد تعداد حساب‌های اسپم در این پلتفرم گمراه کرده است، و تنها با مهلت 28 اکتبر دادگاه دلاور برای بستن تراکنش در اوایل ماه جاری موافقت کرد. به گفته این منابع، او جزئیاتی در مورد طرح رهبری و تجاری جدید توییتر فاش نکرده است و بسیاری از سرمایه گذاران بدهی تا زمانی که جزئیات بیشتری در این زمینه به دست نیاورند، خودداری می کنند.

بانک‌هایی که ۱۳ میلیارد دلار (تقریباً ۱٬۰۷٬۳۰۰ کرور) برای خرید توییتر توسط ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا تامین مالی می‌کنند، به دلیل نامشخص بودن درباره ثروت و زیان این شرکت رسانه‌های اجتماعی، از برنامه‌های فروش بدهی به سرمایه‌گذاران صرف نظر کرده‌اند. گفت.

به گفته این منابع، بانک‌ها برنامه‌ریزی نمی‌کنند که بدهی‌ها را به طور معمول در چنین تملک‌هایی تقسیم کنند، و در عوض قصد دارند آن را تا زمانی که اشتهای سرمایه‌گذاران بیشتر شود، در ترازنامه خود نگه دارند.

افزایش نرخ بهره و نوسانات گسترده تر بازار، سرمایه گذاران را وادار کرده است که از برخی بدهی های ناخواسته دور بمانند. به عنوان مثال، بانک های وال استریت به رهبری بانک آمریکا در ماه سپتامبر به دلیل فروش حدود 4.55 میلیارد دلار (تقریباً 37556 کرور) بدهی متحمل ضرر 700 میلیون دلاری (تقریباً 5777 کرور روپیه) از شرکت نرم افزار تجاری سیتریکس شدند. سیستم های.

© تامسون رویترز 2022


اپل این هفته آی‌پد پرو (2022) و آی‌پد (2022) را در کنار تلویزیون اپل جدید عرضه کرد. ما آخرین محصولات این شرکت را به همراه بررسی آیفون 14 پرو در Orbital، پادکست Gadgets 360 مورد بحث قرار می دهیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

ماسک در ماه آوریل، قبل از اینکه فدرال رزرو شروع به افزایش نرخ بهره در تلاش برای مبارزه با تورم کند، با پرداخت 44 میلیارد دلار (تقریبا 3,37,465 کرور) برای توییتر موافقت کرد. این امر باعث شد که تامین مالی خرید از نظر سرمایه گذاران اعتباری بسیار ارزان به نظر برسد، بنابراین بانک ها باید صدها میلیون دلار صدمات مالی را متحمل شوند تا آن را از حساب خود خارج کنند.

بانک‌ها که شامل مورگان استنلی و بارکلیز می‌شوند، به درخواست‌ها برای اظهارنظر پاسخ ندادند. بانک آمریکا از اظهار نظر خودداری کرد. نمایندگان ماسک و توییتر بلافاصله به درخواست ها برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

بسته بدهی معامله توییتر شامل وام‌هایی با رتبه‌بندی ناخواسته است که به دلیل میزان بدهی شرکت، و همچنین اوراق قرضه تضمین‌شده و بدون وثیقه خطرناک هستند.

در ماه سپتامبر، گروهی از بانک‌ها پس از ناکامی در یافتن خریداران، تلاش‌ها برای فروش حدود 4 میلیارد دلار (تقریبا 33016 کرور) بدهی را لغو کردند.