تصاویر زنده نسخه جهانی شیائومی 13 لو رفت، ممکن است با شارژر سریع 67 واتی عرضه شود

شیائومی اعلام کرده است که شیائومی 13 پرو در 26 فوریه در هند عرضه می شود. می توانیم انتظار داشته باشیم که شیائومی 13 وانیلی به زودی عرضه شود. این نشت این گمانه زنی ها را بیشتر تقویت می کند. برای یادآوری، سری Xiaomi 13 در دسامبر سال گذشته در چین عرضه شد.

شیائومی تایید کرده است که شیائومی 13 پرو در تاریخ 26 فوریه در هند معرفی خواهد شد. هیچ خبری در مورد ورود شیائومی 13 استاندارد وجود ندارد. با این حال، انتظار می رود که به زودی در بازارهای جهانی نیز عرضه شود. اکنون، تصاویر زنده از نسخه جهانی شیائومی 13 به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است. این تصاویر همچنین محتوای جعبه خرده فروشی را نشان می دهد که به نظر می رسد شامل یک شارژر سریع 67 واتی است. سری Xiaomi 13 قبلاً در دسامبر سال گذشته در چین عرضه شده بود.

زمانی که شیائومی 13 برای اولین بار عرضه شد، قیمتی معادل 3999 یوان (تقریباً 48000 روپیه) برای نوع پایه داشت. گزارش اخیر حاکی از آن است که نسخه جهانی شیائومی 13 در چهار پیکربندی – 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی، 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی، 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 12 گیگابایت رم + 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی در دسترس خواهد بود.


OnePlus 11 5G در رویداد راه اندازی Cloud 11 این شرکت راه اندازی شد که همچنین شاهد معرفی چندین دستگاه دیگر بود. ما در مورد این گوشی جدید و تمام سخت افزار جدید OnePlus در Orbital، پادکست Gadgets 360 صحبت می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

همچنین انتظار می‌رود این مدل جهانی مشخصات خود را از نسخه چینی که دارای صفحه نمایش 6.36 اینچی فول اچ‌دی پلاس OLED با نرخ رفرش 120 هرتز است، قرض بگیرد. شیائومی 13 مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 است و اندروید 13 را در جعبه خود راه اندازی می کند. یک دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 32 مگاپیکسلی در جلو وجود دارد. این گوشی دارای باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 67 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی است.

تصاویر فاش شده زنده از نوع جهانی شیائومی 13 در گزارش اخیر 91Mobiles گنجانده شده است. تصاویر فاش شده بسته بندی جعبه خرده فروشی آن را به نمایش می گذارد. به نظر می رسد این گوشی هوشمند شیائومی دارای یک شارژر سریع 67 واتی و یک کابل شارژ است. یک قاب شفاف گوشی هوشمند نیز دیده می شود.